• img

E maschere sò diventate una necessità di ogni ghjornu, un cunsensu chì a maiò parte di a ghjente hà seguitu cunscientemente da u scoppiu di u COVID-19.Una rivista americana stima chì in u 2020, circa 129 miliardi di maschere seranu aduprate è scartate in u mondu mensili, è a maiò parte di elle sò dispunibuli!

微信图片_20220519093845

U stessu hè accumpagnatu da un gran numaru di imballaggi di maschere, è quasi tutti questi imballaggi dispunibuli sò da prudutti di plastica basati in fossili.S'ellu ùn hè micca trattatu bè, ùn ponu micca solu una grande minaccia per l'ambiente ecologicu, ma ancu intemperie in una grande quantità di micro-plastiche, chì entreranu in u corpu umanu per via di respirazione è acqua potabile, periculu a salute umana.
4b140aa5daee1638

Attualmente, l'epidemie glubale hè sempre in crescita, è ùn pudemu micca campà senza a maschera in pocu tempu, cumu pudemu fà chì l'imballu di a maschera ùn sia più una minaccia per u nostru ambiente?Puderia esse megliu per evità da a fonte è risolve da a fine di a materia prima producendu è prumove imballaggi ambientali biodegradabili.BiONLY®, u primu film biodegradable bio-basatu chì pò esse pruduciutu in massa in Cina, pò aiutà à ottene stu scopu.

折叠稳固性

L'acidu polilatticu di materia prima di BiONLY vene da l'amidu estratto da e piante.è hà ancu proprietà di degradazione cuntrullata è pò esse cumplettamente degradate à l'acqua è u CO2 in 8 settimane in cundizioni di compostu industriale, ottenendu cusì un ciclu perfettu.

À u listessu tempu, BiONLY®hà e caratteristiche di una larga adattabilità per a stampa, termosigillabile, alta trasparenza, etc. Pò aiutà à l'imballu di maschera à ottene degradabilità senza cambià u metudu di trasfurmazioni è l'equipaggiu di trasfurmazioni.

 

110

U prublema di contaminazione di l'imballu di maschere hè un prublema urgente oghje, è u materiale biodegradable rapprisintatu da BiONLY.®ci hà furnitu una suluzione per fà un equilibriu perfettu trà a guardia di a salute è a sustenibilità ambientale!


Tempu di post: 19-May-2022