• img

I cunsumatori sò spessu lagnà di l'imballa di patatine fritte;hè sempre pienu d'aria cù uni pochi di chips.In fatti, questu hè u risultatu di una cunsiderazione attenta da i pruduttori di chips.

Utilizendu a tecnulugia di riempimentu di nitrogenu, circa 70% di nitrogenu hè pienu in u pacchettu, supplementatu da un prucessu di placcatura d'aluminiu per migliurà a barriera di u pacchettu, chì pò prutege i chips da l'estrusione durante u trasportu è mantene l'integrità è u gustu croccante.

12aa0852a3756efce2d8593e4f742ddd

Tuttavia, mentre godimu di patatine fritte deliziose, u nostru ambiente hà un pesu insopportabile.

L'imballaggio tradiziunale di patatine fritte hè soprattuttu plastica non degradabile basatu in petroliu, chì hè difficiule di degrada.Sicondu i dati di Statista, in u 2020-2021, circa 162 900 tunnellate di chips sò state vendute in u Regnu Unitu, è u numeru di sacchetti di chips scartati era enormu, causannu una pressione enormosa annantu à l'ambiente.

a7aa70d381b6a154cad7b05c8862bbae

Quandu a prutezzione di l'ambiente à pocu carbonu hè diventata una nova tendenza, cumu per assicurà chì a ghjente pò gode di un alimentu diliziosu senza affettà l'ambiente hè diventatu u novu scopu di marche di patata chip.

L'usu di materiali degradabili bio-basati in i sacchetti di imballaggio hè unu di i modi per risolve i prublemi di imballaggi di chips.BiONLY, u primu novu film biodegradable per ottene a produzzione di massa in Cina lanciata da Xiamen Changsu furnisce soluzioni.

BOPLA banana

BiONLYusa l'acidu polilatticu bio-basatu cum'è materia prima, chì hà e caratteristiche di degradazione cuntrullabile.Sottu à l'anni di l'accumulazione tecnica di Changsu, hà superatu i prublemi di rigidità insufficiente è forza di tensile povera di film degradable ordinariu.Cù a tecnulugia di stretching biaxial di Changsu, u so grossu hè solu 15 microns, facendu u film degradable bio-basatu più sottile in l'industria.In e cundizioni di u compostu industriale, BiONLY pò esse degradatu cumplettamente in acqua è diossidu di carbonu in 8 settimane, chì hè amichevule à l'ambiente naturali è senza contaminazione.

BOPLA

Intantu, BiONLY hà un'eccellente aderenza à l'alluminiu.Per mezu di l'aluminiu, a resistenza di l'ossigenu di a film hè assai migliurata è laminata cù altri materiali degradabili bio-basati, chì ùn solu realizanu a riduzione di carbonu di l'imballu, ma ancu prutegge l'azotu in u saccu da a fuga è assicura u gustu croccante di patata. chips.


Tempu di post: May-05-2022