• img

I fatturi chì affettanu a qualità di stampa di film includenu materiali di film, tinta, equipaghji, tecnulugia di prucessu, etc. À u listessu tempu, un bonu prucessu di stampa hè ancu ligatu à l'usu di solventi, a temperatura ambientale è l'umidità, a temperatura è a intensità di l'aria calda. .

U cuntrollu di l'umidità è di a temperatura

Quandu l'umidità ambientale hè troppu alta, a pellicola di nylon hè faciule da distorsioni per l'assorbimentu di l'umidità, risultatu in una discrepanza di culore, flappy, scarsa aderenza di tinta è altri prublemi, per quessa, hè megliu esse guaritu per 2-3 ore prima di stampà, o U primu gruppu di culore ùn pò micca esse stampatu nantu à u roller di piastra dopu à esse messi nantu à a macchina.Per a pre-asciugatura, hè cunsigliatu di stabilisce a temperatura trà 40-45 ℃.

Ispezione di Tensione di Bagnato di Film prima di Stampa

Per assicurà a forza di aderenza di l'inchiostro, hè megliu per pruvà se u valore di tensione di umidificazione di a superficia di a film pò risponde à i requisiti prima di stampà.

A scelta di l'inchiostru di stampa

Inchiostru speciale di resina di poliuretano deve esse sceltu per a stampa di film di nylon.Quandu si usa tinta di resina di poliuretanu, u solvente di diluzione di l'alcohol deve esse aghjuntu menu o micca.Perchè a resina di poliuretane stessu hè terminata da - OH chì pò reagisce cù isocyanate -NCO in l'agente di curazione di l'adesivu di poliuretanu, riducendu a quantità di reazzione trà l'agente di curazione è l'agente principale di l'adesivo, è affettendu a forza di laminazione successiva.

Altri

Per assicurà a qualità di u produttu, a film stampata deve risponde à certi standard di qualità specifichi cum'è seguitu, a superficia di stampa deve esse pulita senza terra, seta è linee.U culore di tinta di stampa hè uniforme è a tinta hè curretta.U cuntenutu di stampa deve esse chjaru è micca deformatu cù una bona rapidità di stampa è una registrazione precisa (scontru una certa gamma di deviazione).Intantu, deve risponde à i requisiti di e lege è regulamenti currispondenti.


Tempu di Postu: 16-Jan-2022