• img

Interpretazione pulitica |dettagli chì avete bisognu di sapè nantu à l'"ordine di restrizzione di plastica" di l'UE

Recentemente, u quadru di pulitica di l'Unione Europea (in seguitu chjamatu "a pulitica") per i plastichi bio-basati, biodegradabili è compostabili hè statu liberatu.A pulitica prumove principarmenti l'usu di materiali riciclabili è amichevuli di l'ambiente, chì guidanu u futuru di u sviluppu sustinibili ambientale.Ùn serà micca solu megliu regulà l'industria di i bioplastici, è usher in una nova onda di crescita in l'industria di plastica bio-basata è biodegradable d'Europa, ma ancu purtà una seria di novi prublemi regulatori nantu à i plastichi bio-basati è biodegradabili è plastichi compostable.

Face à l'aggressivu "ordine di restrizzione plastica", chì sò i dettagli chì valenu a pena scavà?Facemu un puntu per voi per avè una cunniscenza più profonda.

01 Cuncepimentu di "plastichi bio-basati, biodegradabili è cumpostibili" ?

"Bio-basatu" significa chì e materie prime o materie prime utilizati per a so pruduzzione sò fatti di biomassa, cum'è a canna di zuccheru, i culturi di cereali, i culturi d'oliu o di legnu è altre fonti non alimentari.L'altri fonti sò i rifiuti organici è i derivati, cum'è l'oliu comestible è u bagasse.

U plasticu, cunnisciutu com'è "biodegradable", hè chjaramente definitu per esse scompostu trasfurmendu tutti i so cumpunenti organici (polimeri è additivi organici) in diossidu di carbonu è acqua, nova biomassa microbica, sali minerali è metanu in assenza di ossigenu à a fine di a so vita di serviziu per assicurà chì ùn hè micca tossicu è innocu per l'ambiente.

biodegradable

Comu mostra in a figura sopra, hè chjaramente divisu in quattru dimensioni: fossili, bio-basatu, biodegradable è micca biodegradable.

"Plasti cumpostibili" hè un sottumessu di plastichi biodegradabili, pensati per esse biodegradabili in cundizioni cuntrullate, di solitu per compostu industriale o digestioni anaerobica in strutture speciali.

Unu di i punti chjave di a formulazione di a pulitica hè di definisce ulteriormente i plastichi bio-basati, biodegradabili è compostabili, è specificà e cundizioni per assicurà chì a so pruduzzione è u cunsumu anu un impattu pusitivu nantu à l'ambiente.

BiONLY, un novu film biodegradable sviluppatu indipendentemente da Xiamen Changsu, Hà e caratteristiche di a degradazione bio-basata è cuntrullabile.A so materia prima PLA (acidu polilatticu) hè derivata da l'amidu estratto da u granu è a canna di zuccaru, chì hè fermentatu è polimerizatu da i microorganismi.Dopu l'usu, u pruduttu pò esse degradatu cumplettamente in acqua è diossidu di carbonu in 8 settimane in cundizioni di compostu industriale.

sviluppu durevule

02 Cumu aduprà u terminu "plastica bio-basata, biodegradable è compostable" ?

Per "bio-basatu", u terminu pò esse usatu solu quandu indicà a parte precisa è misurabile di u cuntenutu di plastica bio-basata in u pruduttu, in modu chì i cunsumatori ponu sapè quantu biomassa hè veramente aduprata in u pruduttu.Inoltre, a biomassa aduprata deve esse da fonti sustinibili è micca dannu à l'ambiente.

Per "biodegradable", deve esse chjaru chì tali prudutti ùn deve esse micca lasciatu littering è deve dichjarà quantu tempu ci vole à u pruduttu per biodegradà, in quali circustanze è in quale ambiente (per esempiu, terra, acqua, etc.).I prudutti chì sò prubabilmente litterati, cumpresi quelli chì sò sottu à a Direttiva di Plastica Unicu, ùn ponu esse rivendicati o etichettati cum'è biodegradabili.

Ci hè ancu una regulazione chjara per i "plastiche cumpostibili", una di e suddivisioni di plastica biodegradabili, chì solu i plastichi composti industriali chì rispondenu à i normi pertinenti deve esse etichettati "compostable" è chì l'imballaggi compostabili industriali duveranu dimustrà cumu l'articulu hè eliminatu.È datu u cumpurtamentu di u cunsumadore, i plastichi compostabili industriali duveranu esse aduprati solu per applicazioni specifiche se i so benefici ambientali superanu quelli di e so alternattivi è ùn anu micca influenza negativa à a qualità di compost.

U sicondu focu di a formulazione di pulitica hè di clarificà l'usu specificu di termini pertinenti, chì ponu regulà megliu "plastiche bio-basate, biodegradabili è compostabili".

BiONLY® ùn solu hà u più altu livellu di certificazione di biobase emessu da DIN, l'organismu di certificazione di l'autorità europea (cuntenutu di biobase di più di 85%), ma hà ancu u certificatu compostable industriale currispundente, i prudutti rispondenu perfettamente à i bisogni di i clienti esportati à l'Europa. Union.

DIN CERTCO-Bionly

Hè da nutà chì u stessu ghjornu, a Cummissione Europea hà publicatu una pruposta per mudificà a Direttiva di Imballaggi è Rifiuti di Imballaggi (PPWD), chì ricunnosce a cuntribuzione di u compostu di plastica in l'aumentu di a quantità è di a qualità di i rifiuti biologichi raccolti separatamente è di riduce a contaminazione. di flussi di rifiuti (organici).Hè ancu necessariu chì i sacchetti di tè o sacchetti di caffè filtrati, capsule, sacchetti di plastica assai ligeri è etichette appiccicate appiccicate à frutti è ligumi devenu esse compostabili.À u listessu tempu, u Cumitatu si riserva ancu u dirittu di espansione a lista di l'applicazioni per l'usu obligatoriu di l'imballaggio compostable, chì senza dubbitu apre u futuru spaziu per l'applicazione di plastica compostable in a UE.

03 Chì sò i requisiti specifichi per l'esportazione di u produttu dopu chì a pulitica hè formulata?

In u cuntestu di u bassu carbonu è a prutezzione di l'ambiente, ghjunghje u scopu di "neutralità di carbone" hè diventatu u cunsensu di a cumunità internaziunale.Accelerazione di a custruzzione di un sistema di sviluppu verde è bassu di carbonu hè diventata a tendenza di i tempi.U lanciamentu di a nova pulitica di l'UE hè senza dubbitu a megliu evidenza.A pruposta di sta pulitica mostra ancu a transizione di a Cummissione Europea à u riciclamentu, l'efficienza di e risorse è l'ecunumia neutrale per u clima, è a so determinazione di ottene una contaminazione zero.Pò esse vistu chì per i prudutti esportati à l'UE in u futuru, i certificati cumpleti pertinenti sò senza dubbitu a basa di tuttu.

Xiamen Changshu hè dispostu à travaglià cù i partenarii di l'affari downstream per cumpiendu inseme a rispunsabilità di riduzzione di carbonu, è travaglià cù un gran numaru di eccellenti imprese chinesi per serve à l'utilizatori mundiali cù prudutti d'alta qualità, creanu più valore è andà in u mondu.

Se vulete sapè più nantu à Bopa&Bopla Film, per piacè cuntattateci:marketing@chang-su.com.cn


Tempu di post: 29-Jan-2023