• img

Cù l'implementazione di a prohibizione di plastica l'annu passatu, l'esperienza di paglie degradabili è u dibattitu nantu à e diverse materiali degradabili diventenu un tema più parlatu.À mezu à elli, i paglia di carta sò diventati a prima scelta per i buttreghi di tè di bolle è i caffè, ma cù temi cum'è e paglia di carta ùn ponu micca penetrà in u coperchio di plastica, a dosa ùn pò micca esse aspirata, e cannucce si addolciscenu dopu à beie cun un odore stranu è cusì. nantu.Cù i temi chì toccanu i tag caldi, i paglia di carta sò gradualmente in ritirata, mentre chì i paglia di PLA piglianu u capu cù u so eccellente rendimentu.

吸管1

Statisticamente, a produzzione naziunale cumulativa di cannucce di plastica era di quasi 30 000 tunnellate in 2019, o circa 46 miliardi di cannucce, di i quali 27,6 miliardi eranu cannucce industriali appiccicate attaccate à scatuli di latte è di bevande.A pressione nantu à l'ambiente da e paglia è u so imballaggio pò esse imaginate.

Hè assai degnu di nutà chì u dibattitu di paglia hè stata accumpagnata da cambiamenti in l'imballu di paglia.L'imballaggio tradiziunale di paglia hè soprattuttu imballaggio di plastica trasparente, chì hè cusì cumunu in i prudutti lattichi è e paglia di bevande, mentre chì i principali cumpagnie di latti domestici anu esploratu suluzioni biodegradabili per e paglie è i so imballaggi, cuminciannu à aduprà paglia degradabili in i so prudutti fin'à u 2020 è diventanu. una nova direzzione perseguita da parechje cumpagnie.

吸管2

Xiamen Changsu Industrial Co., Ltd. hà lanciatu u primu film biodegradable prodottu in massa in Cina, BiONLY, chì senza dubbitu furnisce una suluzione per l'imballu di paglia.

BiONLY hà proprietà di degradazione cuntrullata è pò degradate à l'acqua è u diossidu di carbonu in 8 settimane in cundizioni di compostu industriale, ottenendu cusì un ciculu perfettu da a natura è torna à a natura.

BOPLA banana

Intantu, hà proprietà fisiche paragunabili à l'imballaggio di paglia di plastica tradiziunale, cù alta trasparenza, alta lucentezza è eccellenti proprietà di termosaldatura, chì permettenu a produzzione senza cambià l'equipaggiu di trasfurmazioni è ottene a cumpatibilità di l'equipaggiu.Pò esse ancu usatu in cumminazione cù paglie degradabili esistenti per ottene u 100% di biodegradabilità.

BOPLA

In più di l'imballaggi di paglia,BiONLYhè stata prima aduprata cù successu in a tavola cumplettamente biodegradabili di e compagnie aeree, aiutendu e compagnie aeree chinesi à scuntrà a so prohibizione di plastica è i so obiettivi di doppia carbonu.Inoltre, pò ancu esse usatu in nastri, film protettivi, filmi di finestra, film laminati di carta, etichette, sacchetti generale, filmi anti-fog, imballaggi di fiori, ecc. rispunsabilità di riduzzione di carbone.


Tempu di Postu: Apr-28-2022