• img

L'imballu di resistenza à a retorta, ancu chjamatu cane morbidu, hè u novu tipu di imballaggio chì hà avutu un rapidu sviluppu in u passatu dui anni.Hè una applicazione assai còmuda per i piatti friddi è i cibi caldi.A conservazione longu à a temperatura di l'ambienti senza spoilage hè e so caratteristiche eccezziunale.Stu imballaggio hè largamente appiicatu à l'alimentariu, delicatessen, etc., è ancu usatu in bevande, purè di patate, cereali è cusì in l'Europa Occidentale.

W51-1

Per mantene megliu u cuntenutu, l'imballu di resistenza di retort cumuni in u mercatu hè aduttatu di sterilizazione in alta temperatura (121 ℃) in generale, in modu chì pò assicurà u tempu di scaffale in 6 mesi.Cù a migliione di i standard di vita di e persone, i requisiti per a sicurezza di l'imballaggi alimentari sò sempre più alti.Cumu allargà in modu efficace a vita di conservazione è maximizà u gustu è u gustu di u cuntenutu hè diventatu un focusu caldu.

Avà parechje fabbriche di imballaggi flessibili piglianu generalmente i seguenti metudi per rializà a vita di conservazione più longa.

  1. Aumentà a temperatura di a retorta.U cuntenutu hè ancu sterilizatu sottu à 135 ℃.
  2. Migliurà u rendiment di alta barriera.L'alta barriera ùn hè micca solu riducendu a perdita di u gustu di u cuntenutu, ma pò ancu evità efficacemente u spoilage.

Tuttavia, cù a popularisazione di i forni à microonde, l'imballaggio per microonde à alta barriera è alta temperatura hè sviluppatu rapidamente.I metudi di cucina più convenienti è più veloci necessitanu inevitabbilmente materiali di imballaggio per avè più funzioni.U riscaldamentu direttu in u fornu à microonde ùn hè micca solu a funzione di stu tipu di materiale di imballaggio di alta barriera è alta temperatura, ma ancu una tendenza di sviluppu inevitabbile.

I materiali tradiziunali di barriera sò PVDC, EVOH, foglia d'aluminiu è film metalizatu.Cum'è un materiale di imballaggio di alta barriera, PVDC hè largamente utilizatu.Ma i so rifiuti pruvucarà a contaminazione ambientale durante u trattamentu di combustione.U rendiment di barriera di EVOH hè seriamente limitatu da l'ambiente.Quandu l'umidità hè > 60%, u rendiment di a barriera diminuisce significativamente.U fogliu d'aluminiu hè opacu, u cunsumu di risorse hè grande, faciule da arrugà è bluccà a trasmissione di microonde.A film metalizata hè difficiule di ricuperà, opaca, povira permeabilità à u micru, è faciule da sbuchjarà quandu si coccia à alta temperatura.

Basatu nantu à e cose sopra, l'industria di a trasfurmazioni di l'alimentu suscite esigenze più elevate per i materiali di imballaggio, l'imballu microwavable duverebbe avè un rendimentu di barriera eccellente, trasparenza è pò esse retorted sottu à 135 ℃.


Tempu di Postu: Dec-16-2021