• img

Imballaggi verdi di l'industria di panificazione per riduce l'emissioni di carbone

Di sicuru, u mercatu di a torta di luna di quist'annu hè assai diversu - i pasticci di luna più imballati è "sovraprezzati" sò quasi spariti.U successu di e torte di luna hè tornatu da i rigali à i prudutti di pane.

imballaggio di torta di luna1

In l'ultimi anni, a dimensione di u mercatu di l'industria di a panificazione hà mantinutu una crescita alta.Sicondu statistiche di Euromonitor, a dimensione di u mercatu di panificazione serà di circa 240 miliardi in 2020, è hà sviluppatu à un tassu di crescita cumpostu di 9,3% in l'ultimi cinque anni.À u listessu tempu, i collari bianchi, i casalinghi è a Generazione Z sò diventati u cunsumadore mainstream, è preferiscenu marche di panificazione ambientale novi, sani è verdi.

Cunsigliu psicologicu

In u cuntestu di a prohibizione di plastica è a neutralizazione di u carbonu, in più di furnisce à i cunsumatori alimenti cotti più sani è sicuri, i marchi di pane amichevuli di l'ambiente anu ancu cuminciatu à prestu attenzione à u prublema eccessiva di imballaggio di pane, è attribuisce impurtanza à a scelta di imballaggio. materiali, per truvà un ecu cù a pupulazione di destinazione da più dimensioni cum'è a prutezzione ambientale è a riduzzione di carbonu.

Per esempiu, l'intruduzioni di vassoi di carta di cupcake comestible, l'utilizazione di imballaggi portatili in picculi porzioni cù pesi più cuntrullabili, a selezzione di materiali basati in carta ecologichi è faciuli di riciclà, è a sostituzione di parti di plastica cù più bassi di carbonu. materiali biodegradabili, etc.

Pigliendu u pane cum'è un esempiu, per aumentà l'interessu di u cliente, a maiò parte di e marche di panificazione sceglienu l'imballu di finestra cum'è a forma principale di imballaggio di pane.

imballaggio di finestra

Questu hè chì u pacchettu di a finestra ùn pò micca solu visualmente visualmente a forma è u culore d'oru di u pane, ma ancu più impurtante, attraversu a visualizazione, i clienti ponu esse motivati ​​​​di più direttamente à cumprà, per prumove a vendita.

In vista di i marchi di panificazione amichevuli di l'ambiente, l'imballazione di a finestra duveria ancu scuntrà a pruposta di prutezzione di u verde è di l'ambiente, è a film biodegradable (BOPLA) cù materie prime derivate da l'amido vegetale hè una di e soluzioni.

bopla

Cum'è un pruduttu di tecnulugia verde, BiONLY® ùn hè micca solu verde è low-carbon, ma hà ancu alta trasparenza, alta luminosità è alta rigidità.L'imballaggio di a finestra fatta di materiali basati in carta pò micca solu furnisce una bona sperienza d'apertura, chì permette à i cunsumatori di sente cumplettamente l'incantu di i prudutti di pane à traversu l'ochji è u sensu di l'olfattu, è ancu capisce a degradabilità di tutta a struttura di imballaggio trasparente, evitendu l'ambiente. prublemi causati da imballaggio.

Vale a pena nutà chì BiONLY® ùn pò micca solu esse usatu in l'imballaggio di finestra di sacchetti di carta di cartone, ma pò ancu esse usatu cum'è un sustitutu di imballaggi di plastica in scenarii cumuni in l'industria di a panificazione, cum'è sacchetti di pane trasparenti, sacchetti di imballaggio, imballaggi di paglia, è imballaggio di film di tazza.

bopla

Cù u grande entusiasmu di a ghjente per u cunsumu di prudutti di pane, i pasticcini in stile cinese tornanu gradualmente.I pasti tradiziunali di staggione è festivi, cum'è i pasticci di luna, ùn sò più limitati da i festivali fissi, ma dinò tornanu à i pani stessi cù moderazione.Cù l'aiutu è u sustegnu di novi materiali verdi è bassu di carbonu, cum'è ®BiONLY®, "torte di luna" farà sfondate in a direzzione di più verdi, low-carbon, sani è pratichi mentre ghjunghje à "light loading".

Se vulete sapè più nantu à i materiali di imballaggio (BOPA & BOPLA), per piacè cuntattateci.


Tempu di post: 22-Sep-2022