• img

Tape Ambientale In Sviluppu Migliuratu in Reazione à a "Rivoluzione Verde"

U rapidu sviluppu di l'Internet mobile hà fattu shopping online unu di i metudi di cunsumu mainstream.Sicondu i dati publichi di l'Uffiziu Postale di u Statu, u numeru di spedizioni express in 2021 era 108,3 miliardi.In a prima mità di u 2022, u numeru di spedizioni espresse hà righjuntu 51,22 miliardi, in crescita di 3,7% annu annu.In u "Double 11 E-commerce Carnival", recentemente cunclusu, da l'1 à l'11 di nuvembre, l'imprese postali express in tuttu u paese anu trattatu 4,272 miliardi di pacchetti.Attraversu e statistiche impressiunanti, pudemu amparà chì a ghjente ùn solu gode di a cunvenzione purtata da e shopping in linea, ma ancu scontru cù u prublema sempre più prominente di a contaminazione di l'imballaggi espressi.

uffiziu postale statale

Fonte: Operazione Postale di l'Uffiziu Postale di u Statu in a Prima Metà di 2022

Parlendu di l'immensa quantità di basura purtata da l'imballaggi espressi, a ghjente tendenu à prestà più attenzione à u incredibile cunsumu di imballaggi espressi, ignorando un'altra "fonte di contaminazione" invisibili - vale à dì, a cinta chì prutegge ogni pacchettu.U ghjornu di u "Double 11" questu annu, u voluminu di spedizione espressa naziunale era 552 milioni di pezzi.Hè stimatu chì a quantità media di cinta aduprata per ogni pezzu di spedizione express in Cina hè di 0,8 metri, cusì a quantità di cinta aduprata solu in u ghjornu di u "Double 11" hè di circa 442 milioni di metri.Ancu s'è parechje imprese di punta in l'industria espressa anu dettu chì anu da "ridimensionà" u pacchettu, è pruvate à riduce l'usu di cinta mentre assicurendu a sicurità è a qualità di u pacchettu, hè una goccia in u bucket per alleviate a "poluzione bianca". "prublemu riducendu a quantità di cinta.

U pesu ambientale purtatu da una quantità tamanta di cunsumu di cinta hè insupportable per l'omu.Cumu riduce a contaminazione di a cinta espressa hè diventatu un prublema ambientale urgente per esse risoltu.

Impulsatu da a pulitica naziunale di prutezzione di l'ambiente verde, fin'à ghjennaghju 2020, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma è u Ministeru di l'Ecologia è l'Ambiente anu publicatu l'Opinioni nantu à u rinfurzà più u cuntrollu di a contaminazione plastica, chì esplicitanu esplicitamente chì l'usu di non-degradable. a cinta di plastica seria pruibita in i punti di vendita postali express in tuttu u paese à a fine di u 2025. A causa di a prumuzione di e pulitiche naziunali è a dumanda di certi imprese internaziunali per l'imballu di cinta ambientale, a cinta ambientale degradable hè stata purtata in u publicu, è hà avutu. diventa una altra suluzione perfetta per l'imprese tradiziunali di cinta per trattà a contaminazione bianca causata da a cinta espressa.

schema di struttura di a cinta

Fonte: Tape Structure Diagram

Ancu s'ellu ci sò parechji filmi plastichi degradabili nantu à u mercatu à u mumentu, quelli fatti da u soffiu sò prublemi cum'è una forza di trazione insufficiente, proprietà ottiche inadegwate è una velocità di degradazione eccessiva, chì ùn pò micca risponde à i bisogni di a cinta.Cumu assicurà a degradabilità, intantu risponde à i requisiti di prestazione di u produttu, cù facilità di trasfurmazioni è di almacenamentu, hè senza dubbitu un prublema chì sbatte i prufessiunali pertinenti.

Nuvembre scorsu, à a prima Conferenza di Novi Materiali Sci-Tech Innovation&Sviluppu tenuta in Xiamen, l'invitati anu ricevutu un rigalu "speciale" - a cinta ambientale.L'apparizione di stu pruduttu hà attiratu l'attenzione di l'industria.A "tecnulugia negra core" in u so materiale di basa di produttu hè a prima pruduzzione à grande scala di materiale di membrana degradable bio-basatu BOPLA in Cina - BiONLY®.

Film di sustratu di cinta

BiONLY® hà eccellenti proprietà meccaniche è ponu risponde à i requisiti di forza di tensione di a cinta di sigillatura;à u listessu tempu, hà una alta adattabilità di stampa è hè adattatu per a stampa d'inchiostri d'acqua ecologica, cù una forte adesione di tinta;per u dimensionamentu di a cinta di sigillatura, a film BOPLA hè adattatu per a cola à base d'acqua ecologica è pò esse prodotta nantu à l'equipaggiu di cinta BOPP esistente senza un rivestimentu impermeabile supplementu, migliurà l'utilizazione di l'equipaggiu è l'efficienza di a produzzione, riduce in modu efficace l'investimentu in l'equipaggiu è e risorse suciale. scarti.

Inoltre, a so funzione di degradazione cuntrullabile permette à a cinta degradabile di ùn avè micca un cambiamentu significativu in u rendiment di u produttu durante u ciclu di vita di u produttu chì ùn affetterà micca l'esperienza di usu normale di i cunsumatori.Dopu l'usu, a cinta degradable pò esse degradata cumplettamente in acqua è diossidu di carbonu, chì ùn hè micca tossicu è innocu à l'ambiente, in 8 settimane à u più prestu in cundizioni di compostu industriale.Pudemu vede da l'esperimentu di l'anzianu simulatu è u trasportu marittimu chì BiONLY®, quandu hè appiicatu in l'industria di a cinta adesiva, hà caratteristiche di degradazione cuntrullabile chì ponu cumplettamente risponde à i bisogni di almacenamiento è trasportu, è dà comodità di l'applicazione pratica per i clienti.

In a prova di u trasportu marittimu, u film rotulatu hà passatu per u Singapore, u Canale di Suez è a Grecia per mare, è infine ghjuntu in Belgio, attraversendu l'equatore è espostu à alta temperatura è umidità.Dopu quì à traversu u paragone di e proprietà fisiche originali è dopu à u viaghju, e proprietà fisiche basiche di u filmu cambiatu pocu, è l'aspettu di a film ùn hà micca cambiatu significativamente è ùn ci era micca una situazione attaccata.

Testu

Attraversu a simulazione di a prova di invechjamentu per 2 anni (25 μM BOPLA Film Test Conditions: Benchmark: 23 ℃ / 60% RH; Condizioni di invecchiamento: 45 ℃ / 85% RH; Fattore di accelerazione: 15,1), pudemu vede chì a forza di trazione è a forza di sigillatura di u calore di a film BOPLA ùn diminuite micca significativamente in cundizioni normali di luce è umidità.

td
N

Beneficiendu di e so caratteristiche eccellenti, BiONLY® pò esse largamente utilizatu in tutti l'aspetti di a vita;in più di a cinta adesiva, pò ancu esse aduprata in u campu di i materiali di film dispunibuli per fiori, frutti freschi, ligumi è altri, è ancu in u campu di materiali filmi funziunali di imballaggi morbidi per l'alimentariu, prudutti elettronici, libri, scatuli di rigalu. , vestiti è altri;chì hè di grande significatu per a riduzione di u pesu di l'imballaggio è a riduzione di carbonu ambientale.

1

Una nova volta di rivoluzione industriale hè principiata.In u cuntestu di l'era duale di carbone, u sviluppu sustinibili hè diventatu un modu inevitabbile per tutte e industrie.Quandu una onda irresistibile di pulitiche colpisce, l'imprese avanzate ponu sempre coglie fermamente l'opportunità di "punti di svolta d'oru".In quantu à a logistica di e-commerce, l'imprese maiò anu pigliatu successivamente u verde è u carbonu bassu cum'è un scopu maiò;forse pudemu principià da a suluzione verde cuncentrata nantu à a cinta, chì significa chì BiONLY®, a cinta adesiva degradabile è ecologica fatta di materiali compositi diventerà una scelta eccellente per l'imprese per sviluppà sustinibili, chì furnisce una nova suluzione per l'aghjurnamentu di l'imprese verde. 'prodotti, è un novu metudu per risolve a contaminazione bianca in u futuru.

Email: BOPA55@chang-su.com.cn


Tempu di Postu: Dec-02-2022