• img

Xiamen Changsu Industrial Co., Ltd., una sussidiaria di Sinolong Group, dà u putere di novi pussibulità verdi è bassu di carboniu cù BiOPA®, u primu film BOPA basatu in bio in Cina!

lRiduzzione di carbone da a materia prima

BiOPA ùn hè micca solu realizatu a riduzzione di carbonu à a fonte, ma hà ancu proprietà di materiale assai vicinu à BOPA, cum'è alta forza, alta resistenza à puntura, bona tenacità è bona barriera di gas, etc. In più, BiOPA hè stata certificata daTUVè hà una impronta di carbonu significativamente più bassa di i plastichi tradiziunali basati nantu à i fossili, chì hè una cuntribuzione impurtante à a riduzione di carbone in l'imballa.

1

lA prumuzione di u sviluppu verde

Cù i duibassa emissione di carbonuèaltu rendiment, BiOPA hà una larga gamma di applicazioni in i campi di i prudutti di l'usu di ogni ghjornu, l'imballaggio industriale, l'imballaggio elettronicu è cusì.Puderà furnisce soluzioni di imballaggio pratiche è sustinibili per i clienti downstream è furnisce una nova suluzione per l'imprese per cumpiendu e so responsabilità di riduzzione di carbonu.

2

 

lPracticing Concept of Sustainable Development through Scientific & Technology Innuvazione

Cum'è u più grande fornitore di film BOPA in u mondu, Xiamen Changsu hà assai onori è rializazioni naziunali, hà maestru di u prucessu di produzzione di film BOPA più cumpletu è avanzatu, hà ottinutu scuperte è salti in parechje tecnulugia di core, è hà pigliatu u capu in u numeru di diritti di pruprietà intellettuale indipendenti. è brevetti.À u listessu tempu, Xiamen Changsu hè ancu una fabbrica verde naziunale è una impresa naziunale di gestione di a catena di supply chain.Hè stata impegnata à l'esplorazione innovativa è a ricerca di a tecnulugia di core in u campu di i materiali verdi è low-carbon & green è senza carbonu.

45

 

 


Tempu di Postu: 24-Mar-2022