• img

Sinolong New Materials Co., Ltd hè una cumpagnia di filmi high-funziunali.Si focalizeghja nantu à l'innuvazione è u funziunamentu di a scienza di i materiali è di a tecnulugia, custruisce una catena industriale integrata di u mondu di "film BOPA high-functional", è hà da scopu di custruisce una ecologia industriale cù film d'alta prestazione cum'è u core.

Semu assai affidabili, i prudutti cum'è u materiale di poliamide d'altu rendiment, u film BOPA d'altu funziunale è u novu materiale di film biodegradable BOPLA lanciatu da Sinolong New Materials anu guadagnatu ricunniscenza universale in u mercatu è sò largamente usati in campi cum'è u cunsumu ( alimentazione, custruzzione, tessili, chimica di ogni ghjornu, etc.), salute (medicina, trattamentu medico high-end), energia nova, transitu ferroviariu, aerospaziale, etc. A nostra attività copre più di 100 paesi è regioni in u mondu;a pruduzzione è a vendita sò stati u capu mundiale per parechji anni.

公司实力_画板 1

Sinolong aderisce sempre à l'innuvazione materiale basatu annantu à a dumanda di u cunsumadore finale.Inseme cù i partenarii di marca, Sinolong hà migliuratu u rendimentu materiale per più di 1000 prudutti in più di 20 industrii, aiutendu decine di milioni di cunsumatori in u mondu à migliurà a so qualità di vita.

Sinolong hè una impresa cù i dui onori naziunali di "Impresa Naziunale di gestione di a catena di supply chain" è "Fabrica verde naziunale".A cumpagnia pratica u cuncettu di sviluppu verde, cuntinueghja à furnisce un film funziunale verde di qualità più altu per diverse industrii cù l'innuvazione scientifica è tecnologica, è fa sforzi incessanti per creà una vita megliu.

231A4819

Filiale:

Changsu, fornitore globale di film d'alta funzionalità.

Xiamen Changsu Industrial Co., Ltd. stabilitu in u 2009, hè un fabricatore è fornitore di film BOPA di punta internaziunale chì integra R & D di produttu, fabricazione intelligente è prumuzione di marketing.A produzzione è u voluminu di vendita di film BOPA high-funziunale hè u capu mundiale.Hè rializatu a pruduzzione larga scala di i prudutti di a tecnulugia di core cum'è Ultrany, Supamid, PHA, è BOPLA, cumminendu a lacuna in u mercatu di film high-end, è cuntinuendu à guidà l'innuvazione tecnologica è u sviluppu di l'industria.

231A4268

Fujian Changsu Industrial Co., Ltd hè stata stabilita in u 2021. A cumpagnia si cuncentra nantu à a R & D, a produzzione è a vendita di filmi funziunali è pussede l'equipaggiu di produzzione di a tecnulugia di a tecnulugia bassa di carbonu di quinta generazione di u mondu.

3 (1)

 

Sinolong Industrial, espertu di polimeri di altu rendiment.

Fujian Sinolong Industrial Co., Ltd hè statu stabilitu in 2012. Hè un espertu di punta in materiali polimeri d'altu rendiment in l'industria.I prudutti coprenu a poliamide di qualità di film, a poliamida resistente à alta temperatura è altre poliamide d'altu rendiment, chì sò largamente usate in filmi funziunali, automobili è campi elettrici.Trà elli, a scala di pruduzzione è di cummercializazione di film di poliamide high-funzionale hè u capu mundiale.

231A4920

 

Indirizzu

No.268, Wengjiao Road, Haicang District, Xiamen, Fujian, China


Tempu di posta: 02-02-2022