• img

I prudutti di successu di Changsu sò stati scelti in l'imballu giapponese

rivista autoritariu "Tecnulugia di Packaging"

"Tecnulugia di imballaggio" hè un ghjurnale autoritariu in u campu di l'imballaggio in Giappone, cuncintratu principalmente in l'innuvazione è u sviluppu di a tecnulugia in l'industria di l'imballaggio.Riunisce pruduttori è fornitori di imballaggi famosi in u mondu.Cù a so propria forza, Xiamen Changsu hè statu ricunnisciutu da u publicu è sceltu successu per a rivista "Tecnulugia di Packaging".

22

Xiamen Changsu Industrial Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2009, è hè un fabricatore è fornitore di film d'alta tecnulugia chì integra u sviluppu di u produttu, a fabricazione intelligente è a prumuzione di l'applicazioni.A pruduzzione di una varietà di film BOPA altu funziunale + film BOPLA biodegradable hè largamente utilizatu in diversi campi di l'industrii di cunsumatori à grande scala, cum'è l'alimentariu, l'usu di ogni ghjornu, a medicina, i prudutti elettronici è i veiculi d'energia novi.In quantu à a cunvenzione, u almacenamentu è l'usu, risponde à a dumanda di u publicu per diversi prudutti in u cunsumu di a sussistenza di e persone, mentre chì assicura ancu cumplettamente a salute è a sicurità di i vestiti, l'alimentariu, l'alloghju è u trasportu di e persone.

changsu

Film BOPA funzionale

Changsu Ultrany appartene à u filmu funziunale high-end, a so pruduzzione è a vendita di u primu postu in u mondu.Havi un'eccellente forza di perforazione, resistenza à l'impattu, resistenza à l'usura, resistenza à l'acidu è à l'alkali.Ampiamente utilizatu in l'alimentariu, a chimica di ogni ghjornu è altri campi.

1

Film lacrimale lineare Supamid-TSA

TSA hè un BOPA 15μm, chì hè Facile à strappare, drittu à lacrime, faciule d'apertura, migliurà l'esperienza di u cunsumadore.Hè adattatu per imballà cù acqua, salsa o polvera, cum'è perfume, gelatina, maschera, etc.

2

Film BOPA Supamid-High Barrier

A so applicazione cumposta cù materiali di imballaggio alimentari pò riduce l'usu di additivi, mantene frescu è fragrante, è allargà u periodu di gustu.Hè adattatu per imballaggi cù esigenze strette per e proprietà di barriera di gas, cum'è i prudutti di carne, sottaceti, cundimenti cumplessi, etc.

3

Film antibacterial BOPA

U film BOPA antibatterica sviluppatu cù successu da Changsu Industry inibisce efficacemente Escherichia coli è Staphylococcus aureus cù una rata antibatterica di ≥ 99,9% * (certificazione SGS, ISO 22196: 2007), chì hè principalmente utilizata in imballaggi alimentari cum'è alimenti freschi, prudutti acquatici, u trasportu di a catena di friddu, è ancu l'imballaggio di i prudutti chimichi di ogni ghjornu è l'industria farmaceutica.

https://www.changsufilm.com/antibacterial-bopa-film-product/

Film BOPA à base bio

Changsu hà sviluppatu indipendentemente un film di poliamide biaxial allungatu di alta qualità.Stu pruduttu hà e caratteristiche di "bassu emissioni di carbonu" è "altu rendiment".L'impronta di carbonu di e materie prime bio-basate hè significativamente ridutta chè quella di i plastichi tradiziunali basati nantu à i fossili, è l'effettu di riduzzione di carbone hè notevuli.Pò esse usatu in maschere, forniture di lavaggio, borsa di compressione di vacuum, prudutti industriali, prudutti elettronici, palloncini, imballaggio buffer di sacchetti di colonna d'aria.Attualmente, hà ottenutu a certificazione TUV cù un cuntenutu biologicu basatu da 20% à 40% (customizable).

biopa

Film BOPLA à base bio

BIONLY un film d'acidu polilatticu orientatu biaxialmente di alta qualità (BOPLA) sviluppatu da Xiamen Changsu.Stu pruduttu pò risponde in modu efficace à a dumanda di i clienti downstream per materiali biodegradabili di alta qualità.E caratteristiche includenu degradazione cuntrullabile, bona forza di trazione, alta trasparenza, alta luminosità, salability di calore è adattabilità di stampa larga.Ampiamente utilizatu in u campu di filmi funziunali di imballaggio morbidi, cum'è logistica di e-commerce, fiori, cibo high-end, prudutti elettronici, libri, scatole di rigalu di lussu, vestiti, etc. è riduzzione di carbone.Attualmente, hà ottenutu a certificazione DIN, cù un cuntenutu di basa biologica di 100% è degradazione cuntrullabile.

18

Xiamen Changsu hè dispostu à travaglià cù i partenarii per prumove inseme l'innuvazione tecnologica è u sviluppu in l'industria di l'imballaggio, è prupone più suluzioni di imballaggio per serve l'utilizatori glubale cù prudutti d'alta qualità, creanu più valore, è avanzanu versu a scena mundiale.

 

Sè site interessatu à i nostri prudutti, pudete fà una dumanda nantu à u situ web o mandateci un email:marketing@chang-su.com.cn

 


Tempu di post: 27-mar-2023