• img

Changsu Supamid Film aiuta à "bloccare a fragranza" di l'alimentu per animali

animali domestici

U vostru animali hè solu un "pet" o un "baby" in a famiglia?Sò picciotti o zitelle ?

Chì ghjè a vostra razione preferita per u vostru animali?Alimenti secchi Jumbo o pacchetti chjuchi è delicati di alimenti freschi.

* Sbloccandu u novu oceanu turchinu, u mercatu di cereali freschi di a Cina hà un grande putenziale

U cambiamentu hè ghjuntu à l'industria di l'alimentariu per animali!Sempre più marche d'alimenti per animali di alta gamma cuncentrate nantu à "freschi, sani è sicuri".Freshpet, a prima cumpagnia di alimentazione per animali in i Stati Uniti, hè una di e marche più vigorose.

Ma in Cina, l'alimentu per animali domestici sta strada ùn hè micca faciule per marchjà, è hè "fresca" in relazione.

L'alimentu seccu tradiziunale versus l'alimentu frescu per animali

L'alimentu seccu tradiziunale versus l'alimentu frescu per animali

L'alimentu tradiziunale di l'animali hè spessu fattu in particeddi marroni per allargà a vita di conservazione, chì face difficiuli di dì ciò chì a materia prima hè, è perde nutrienti per via di un processu eccessivu, risultatu in un gustu monotonu è texture.A più grande caratteristica di l'alimentu frescu di l'animali hè "fresca" - materie prime visibili senza trasfurmazioni eccessive, chì ùn solu conservanu u valore nutrizionale di l'alimentu, ma mantenenu ancu a fragranza fresca è l'umidità sufficiente di l'ingredienti stessi.

* Cumu sfondà a "difficultà à chjude l'alimentu frescu" per l'imprese di granu frescu chinesi

Comu tutti sapemu, "fresco" hè u più difficiuli di esse cunservatu, soprattuttu in i primi anni, quandu u sistema di a catena di friddu domestica ùn era micca sviluppatu cum'è avà.A difficultà tecnicu di a preservazione di a catena di friddu cunvince assai pratichi domestici, chì avianu a rinunzià una parte di l'alimentazione è u gustu di l'alimentu frescu per l'animali, è hà introduttu l'adopzione di a cucina à alta temperatura è u prucessu di sterilizazione di l'alimentu frescu di a temperatura normale.

alimentu per animali

Freshpet hà cuncepitu una "cucina Freshpet" distintiva in a catena di fornitura per a ricerca è u sviluppu, a produzzione, l'innuvazione è l'aghjurnamentu di l'alimentariu è l'imballaggio per animali refrigerati.Hà ancu custruitu una putente "griglia di frigorifera" è hà cooperatu cù parechji fabricatori di frigoriferi per cuncepisce in modu indipendenti i frigoriferi, facendu chì a catena di friddu è l'imballu sò un "bonu aiutu" per i prudutti.

Si sà chì Freshpet hà unitu a manu cù Xiamen Changsu per cumminà i materiali di imballaggio cù Changsu ® EHA ® Film di serratura fresca.

Freshpet valorizza micca solu a barriera ultra-alta di l'ossigenu di u film ®EHA® cù un tassu di penetrazione di l'ossigenu di < 2, ma ancu a so eccellente conservazione di fragranza.Cumminatu cù i materiali di imballaggio, ùn pò micca solu chjude fermamente l'ingredienti diliziosi, ma ancu mantene l'alimentu diliziosu è l'aroma à a più grande misura, in modu chì "animali cù un sensu sensu di l'olfattu è un gustu esigenti" tastà u gustu originale di l'alimentu.

film di pacchettu di alimentazione per animali

Inoltre, u tipu di serratura fresca Changsu ®EHA® hà ancu i vantaghji di una bona flessibilità è una alta trasparenza, chì ponu vede megliu u cuntenutu, in modu chì i pruprietarii di l'animali ponu vede chjaramente è intuitivamente a carne, ligumi è frutti in l'alimentu frescu per l'animali quandu compra. , micca solu per assicurà a sicurità di l'alimentu per animali, ma ancu per stimulà u desideriu di i pruprietarii di l'animali di cumprà, migliurà l'esperienza di cunsumu.

Di fronte à u vastu mercatu di l'alimentariu frescu per animali domestici in Cina, parechje imprese di l'alimentu per animali si preparanu à fà un grande sforzu per coglie sta nova opportunità.Ancu s'è u tempu di sviluppu di u mercatu di l'alimentu frescu domesticu hè sempre cortu, ma i pratichi sò pieni di cunfidenza, cù u migliuramentu di u sistema di a catena di friddu domesticu, u prugressu di a scienza è a tecnulugia di i materiali, u mercatu di l'alimenti freschi per animali domestici ispirarà u putenziale illimitatu!

* Contact us :bopa55@chang-su.com.cn


Tempu di Postu: Nov-24-2022