• img
Film antibacterial BOPA

Film antibacterial BOPA

Changsu antibacterial BOPA hè un film antibacterial chì usa a gravità di coulomb per adsorbe fermamente l'agenti antibacterial è e cellule microbiche, distrughjendu cusì u so equilibriu elettroliticu, uccidendu cusì i microorganismi per via di danni di u muru cellulare, è infine purtendu più sicurezza à u cunsumadore.

Dettagli di u produttu

  Tasso antibacterial ≥ 99,9%.
  Prestazioni simili cù BOPA convenzionale
  Eccellenti proprietà di trazione
  Resistenza à l'impattu, resistenza à a puntura, bona tenacità è bona barriera

L'antibacterial BOPA Changsu hè statu certificatu da SGS, una agenzia di teste autoritaria internaziunale.

Metudu di prova: GB/T 31402-2015 plastica-Misurazione di l'attività antibatterica nantu à superfici plastiche.m

GZF22-013608.001

GZF

U tipu antibacteriale Changsu BOPA hà un rendimentu antibacterial eccellenti contr'à i batteri rapprisentanti gram-negativi è pusitivi cumuni Escherichia coli è Staphylococcus aureus, è a tarifa antibacteriana hè ≥ 99.9%.

Parametri di u produttu

Parametri di u produttu APA

Applicazione

Prodotti acquatici, alimenti freschi, furmagliu, prudutti materni è infantili, palloncini, imballaggi protettivi gonfiabili, altri.

Attualmente, ci hè sempre un vacante in u mercatu glubale per BOPA antibacterial.Se u pruduttu ottene a produzzione di massa, avarà una larga gamma di applicazioni in l'imballaggi alimentari, cum'è l'alimentu frescu, i prudutti acquatici è l'area di a catena di friddu, è ancu l'imballazione per i prudutti di l'usu di ogni ghjornu è l'imballaggi per l'industria farmaceutica.Soprattuttu in u sfondate di a diffusione è ripetuta di COVID-19 è l'impurtanza crescente di a sicurità alimentaria, BOPA antibatterica furnisce novi pussibulità per soluzioni di imballaggio più sicure per l'industria alimentaria.

Applicazione APA

If you are interested in this product, you can make an inquiry on the website, or send Email for us:marketing@chang-su.com.cn,we will let relevant colleagues contact you.


Tempu di post: 12-Jan-2023