• img

Spotted! A tecnulugia magica nera di imballaggi di gelatina vale "centu milioni"

In i ghjorni caldi di l'estiu, nunda ùn pò paragunà cù a gelatina in a frigorifera.U gustu frescu è lisu pò sempre stimulà i vostri papi gustativi. Se hè congelatu in ghiaccio di gelatina, scrape delicatamente cù i vostri denti superiori quandu manghja.U gustu di rustle hè più maravigliu.Jelly hè sicuramente a megliu scelta di snacks in l'estiu.

U gustu dolce è l'imaghjini dolce di gelatina porta sempre una sensazione ligera è piacevule à u gustu.Ci hè ancu variità ricchi, chì ponu facilmente catturà i cori di tutti ~ Pensu, questu hè u sicretu di a gelatina chì i zitelli di tutti l'età piace à manghjà!

微信图片_20220825084502

In più di ciò chì sopra, ci sò ancu diverse gelatina chì avà capiscenu a dumanda di u mercatu è attrae più cunsumatori cù prudutti più sani è menu calori.U pruduttu rappresentativu hè a gelatina di konjak cù 0 calori è 0 zuccaru, chì hè stata appena lanciata da Xizhilang l'11 di nuvembre di l'annu passatu.L'imballu dilicatu hè dolce è carino, è u gustu hè rinfrescante.

微信图片_20220825084821

Eccettu l'innuvazione cuntinuu in u gustu, stu pruduttu hà una magica "tecnologia negra".In a pagina di dettagli di u so flagship store, ci hè una frase: "Disegnu in forma di T, gode di gelatina senza spruzzi di mani." Credu chì pudete uttene una risposta precisa subitu se cunnosci i nostri prudutti Changsu?

微信图片_20220825085123

 

avete ragione !Changsu Supamid TSA linear tearing film hè utilizatu in l'imballu di sta gelatina konjak lanciata da Xizhilang.Compared cù l'imballaggio di gelatina ordinariu, chì hè a magia di l'imballu di gelatina lineare TSA (in seguitu chjamatu TSA gelatina). !

微信图片_20220825090821

A sensazione intuitiva di strappare u pacchettu

(Mostra u paragone di imballaggi di gelatina ordinariu è apertura di imballaggi di gelatina TSA per animazione)

Sicondu l'ultimi dati da JD.com, u voluminu di vendita di l'industria di pudding di gelatina hè aumentatu rapidamente.A vigilia di u ghjornu di i zitelli in u 2022, u fatturatu hè aumentatu da 63% mese à mese.Ovviamente, i zitelli sò sempre unu di i principali gruppi di cunsumatori in u mercatu di gelatina.L'imballaggio di gelatina in saccu ordinariu hè propensu à bavature quandu si strappanu è i zitelli sò propensi à ingestione accidentale, chì ponenu un potenziale periculu per a sicurezza alimentaria.Tuttavia, ùn ci hè micca un prublema di burr in l'imballu di gelatina in saccu cù u tipu di lacrime lineari TSA.

Riturnà à u tema, u lanciu di l'imballaggi di gelatina in saccu pò digià sente i "boni intenzioni" di i pruduttori di gelatina!Ma spessu i dettagli sò a "chjave" chì determina veramente u successu o fallimentu.Cumu a gelatina diliziosa pò influenzà l'esperienza di usu di i cunsumatori per via di stu picculu imballaggio?Dunque, a "tecnologia nera" diTSAfilm lacrimale lineari pò scioglie stu prublema perfettamenti.

Snacks per u travagliu, binge-watch o viaghjà?Per piacè permette di manghjà ciò chì vulete!Disegnu in forma di T, gode di gelatina senza spruzzi di mani.

Benvenuti à cuntattateci:marketing@chang-su.com.cn

 

 


Tempu di Postu: Aug-25-2022