• img

U novu pruduttu di Uni-President applicà una film di lacrime dritta

Chì ghjè u significatu di u topping? I toppings sò salsi aghjuntu à u risu o noodles.

Toppings

Ci sò parechji tippi di toppings, cum'è a salsa di fiori di pesche, a salsa di pollo, a salsa fresca di corallo, a salsa di splash d'oliu, a salsa di carne macinata, a salsa di crab roe, a salsa di montone, a salsa di l'acitu d'oliu rossu, etc.

I toppings nantu à i tagliatelle sò chjamati tagliatelle di montone, tagliatelle di salsa fritta, è tagliatelle braised è carne gialla di fiori cotti è zuppa.

Ùn vi preoccupate micca di a vostra cucina ùn hè micca bona, a Piccola Cucina di Uni-President "meal topping" in uttrovi hè stata ufficialmente aperta in vendita!Hè capitu chì stu piattu prefabbricatu cù cero cunsirvatori aghjuntu è u limitu di coccia cero hà lanciatu dui sapori: carne bovina curry è pumadoru, chì hè un tentativu audaci di Uni-President crossover platti prefabbricati.

Toppings-kaixiaozao-TSA-2

Cum'è un "saccu di coccia lazy" chì pò esse versatu nantu à u risu è i tagliatelle, u pruduttu pò esse riscaldatu in acqua o versatu in un piattu dopu avè apertu u saccu per u riscaldamentu di u micru, chì pò gode in 2 à 3 minuti.Inoltre, hà ancu a "tecnulugia nera" oculta.L'imballu hè fattu di Changsu TSA strappatura dritta film alta funziunale è foglia d'aluminiu è altri materiali di imballaggio, chì ponu risponde à i requisiti di 121 ℃.Sterilizazione di 30 minuti à alta temperatura, u riscaldamentu di bagnu d'acqua ùn hà micca bisognu di strumenti ausiliari, pò esse strappatu drittu, evite chì l'imballu hè troppu scivoloso o troppu caldu, prevene in modu efficace spruzzi di salsa di mani calde o carne bovina, bloccu di patate è altri cuntenuti cadunu affettanu l'esperienza di cunsumu. .

Tuttavia, questu ùn hè micca a prima volta chì Uni-President hà cuncintratu nantu à u dettu di "apre u saccu".Già in u 2020, Uni-President hà utilizatu u tipu di strappatura dritta TSA in u pacchettu d'oliu di chili di i so tagliatelle di carne di manzo Najie Naxiang Lanzhou, facendu chì i cunsumatori chì amanu i noodles di carne di Lanzhou sperimentanu prima a felicità di a "strappatura diritta".

Pò esse previstu chì i so novi prudutti seranu certamente à l'aspettattivi di i cunsumatori.Un tali muvimentu pensativu hè ancu un epitome di u circuitu di l'alimentariu prefabbricatu chì passa da u B à C, è da u "pensu di fabbrica" ​​à u "pensu di l'utilizatori".

Toppings-kaixiaozao

I dati mostranu chì a pista di piatti prefabbricati hè in espansione constantemente.U tassu di crescita annuale cumpostu di piatti prefabbricati da 2017 à 2020 hà righjuntu 28,8%, a scala di l'industria hà superatu 310 miliardi di yuan in 2021, è ghjunghjerà à 1 072 miliardi di yuan in 2026. In l'ultimi anni, assai imprese famose in casa è in l'esteru. , cum'è Nestle, Sunnong, Golden aronnax, Hema è Azai, anu lanciatu piatti prefabbricati in tutta l'industria, è a Generazione Z è a Famiglia d'argentu sò diventati i principali cunsumatori di piatti prefabbricati.

Per risponde à i bisogni di gruppi è scenarii più diversi, a migliione di e funzioni di imballaggio, cum'è a congelazione immediata, u riscaldamentu direttu, è una piacevule sperienza di bocca aperta senza arnesi, hè diventata una di e tendenze di l'innuvazione di imballaggio in l'industria di i piatti preparati. .Sutta un tali sfondate, più è più persone "unificate" integranu constantemente e so capacità di imballaggio, produttu è innuvazione.Pigliate a chance di ligumi prefabbricati, pigliate u dividendu di l'industria.

Per più infurmazione TSA, cuntattateci:bopa55@chang-su.com.cn

 


Postu tempu: Dec-08-2022