• img

Videmu cumu Air China ottene u volu verde quandu l'ordine di restrizione plastica di l'aviazione civile hè in vigore!

Volà à un futuru megliu

E restrizioni di plastica sò implementate in una grande scala.

Siccomu l'Amministrazione di l'Aviazione Civile hà publicatu è implementatu u "pianu di travagliu di cuntrollu di contaminazione plastica di l'industria di l'aviazione civile (2021-2025)", tutte l'imprese di l'aviazione civile anu fattu grandi sforzi per implementà u so propiu travagliu di prevenzione è cuntrollu di contaminazione plastica.

In risposta à a contaminazione di cannucce di plastica non degradabili, bastoncini, stoviglie / tazze, sacchetti di imballaggio è altri prudutti dispunibuli nantu à l'aviò, Air China s'incarna cum'è u "Partitu d'Azzione per a Restrizzione di Plastica è a Riduzzione di Carboniu", è attiva attivamente "plastic". restrizioni" è "divietu di plastica".

1、Da a superficia à l'aria, u "limite di plastica salpa"

Da u 1 di ghjennaghju di u 2022, i voli domestici (inclusi regiunali) di Air China anu cessatu di furnisce stoviglie di plastica dispunibuli micca degradabili, è li rimpiazzavanu cù prudutti ecologichi.

Cum'è un grande cunsumadore di imballaggi plastichi dispunibuli, recentemente, Air China hà cuminciatu à risolve u prublema di l'imballaghji di u pacchettu dispunibile.Dopu una valutazione cumpleta, Air China hà sceltu u BOPLA biodegradable cum'è un sustitutu di imballaggio per ottene una struttura di tavola verde è sustinibule da l'internu à l'esternu.

BOPLA ùn hà micca solu ottenutu una certificazione bio-basata, compostable è degradable, ma hè ancu conforme à a prutezzione di l'ambiente europei è americani è i regulamenti di sicurezza alimentaria, è ponu risponde à i requisiti di cuntattu alimentari.Hà ancu passatu a prova di trasportu marittimu è simulatu a prova di invechjamentu di 2 anni.I sacchetti di imballaggio degradabili furniscenu a suluzione ideale.

2、 BOPLA biodegradable hà un grande putenziale

In fatti, sottu u cunsensu glubale nantu à a riduzzione di u carbonu, a restrizzione plastica è a riduzzione di u carbonu hè diventata una misura putente per l'industria di l'aviazione civile per ottene u scopu di "doppiu carbonu", mentre chì BOPLA usa l'acidu polilatticu degradable bio-basatu cum'è materia prima.U film biodegradable biaxially orientatu ottenuta da a tecnulugia di stiramentu biaxial, a so pruduzzione è l'applicazione à grande scala riducerà in modu efficace l'impronta di carbonu di i prudutti in u campu di l'imballazione plastica, è hà un significatu pusitivu più largu per a riduzione di l'imballaggio, a prutezzione di l'ambiente è a riduzzione di carbonu.

Sicondu u "2021-2025 ChinaBOPLA(PLA Biaxially Stretched) Monitoraghju di u Mercatu di l'Industria è Rapportu di Ricerca di Prospettiva di Sviluppu Futuru ", Xiamen Changsu hè l'impresa di punta in u mondu in u campu di filmi funzionali è u più grande fabricatore BOPA di u mondu.In u ghjugnu, Xiamen Changsu hà annunziatu ch'ellu avia pigliatu l'iniziu di fà una svolta in a tecnulugia di film BOPLA è hà pruduciutu cù successu in massa.Questu hè u primu filmu biodegradable biaxially orientatu à grande scala in Cina.

3、 Riduzzione di carbone multidimensionale, per ottene u volu verde

Hè da nutà chì, da una prospettiva diversa, Air China ùn hà mai cessatu di avanzà versu u "doppiu carbonu", da l'introduzione di aerei à risparmiu energeticu è l'aghjurnamentu di a so flotta, à l'ottimisazione di a so rete di rotte, a riduzione di u cunsumu di carburante è di emissioni di diossidu di carbonu, è più.Quandu i veiculi ghjunghjenu à l'aeroportu, l'APU hè utilizatu invece ... Air China cuntinueghja à migliurà l'efficienza operativa è minimizzà l'impattu di e so emissioni di carbone nantu à l'ambiente.

碳排放

Inoltre, l'Air China hà lanciatu una calculatrice di emissioni di carbonu di u passageru nantu à a so APP per aiutà i passageri à capisce l'emissione di carbone durante u volu.I passageri ponu sceglie di utilizà u kilometru di u volu o u pagamentu in contanti per participà à l'afforestazione è à altri prughjetti di riduzzione di emissioni di carbonu è participà facilmente à a "neutralizazione di u carbonu".

Targeting à u scopu di "doppiu carbonu", cum'è Air China, ci sò parechje compagnie aeree chì piglianu parechje misure per ottene u volu verde.Mentre cuntribuiscenu à a realizazione di "piccu di carbonu è neutralità di carbone" in l'industria di l'aviazione civile di a Cina, facenu ancu "sognu volante" più sfrenatu è liberu!

Benvenuti à cuntattateci:marketing@chang-su.com.cn


Tempu di Postu: Aug-11-2022