• img

La marca leader di bustine di tè lancia bustine di tè degradabili

L'aumentu di a tendenza di a moda cinese

Li Ning hà lanciatu vestiti di "stile cinese + moda" cù elementi culturali chinesi;

Per scopu di u cuncettu di cunsumu di "punk health", Tongrentang hà lanciatu u caffè "medicinale" cum'è latte di wolfberry è mangosteen in stile americanu; The White Rabbit Joint Enterprise hà lanciatu parechji prudutti transfrontieri, cumprese balsamo per labbra, gelato White Rabbit, fragranza di toffee. ...

IMBALLAGGI DI MARCA

Nta l'ultimi anni, cù u sviluppu di a "moda tradiziunale", più è più ghjinirazioni sò disposti à pagà per i prudutti di a "cultura chinesa".U tè, cum'è unu di i trasportatori impurtanti di a cultura chinesa, hà cambiatu l'imaghjina antica è stereotipata di u tè tradiziunale cù l'aumentu di a moda di a China.Ancu da l'imballu, l'esistenza di l'elementi di moda di a Cina hà fattu u tè più di moda.

imballaggio tradiziunale di tè

imballaggio tradiziunale di tè

Imballaggio di moda cinese

Imballaggio di moda cinese

di sicuru!U "grande cambiamentu" ùn hè micca solu l'imballu esternu, ma ancu l'imballaggio internu di u tè, chì hà cambiatu da l'uriginali grandi torte di tè è tè in conserve in u populari imballaggi quantitativi chjuchi.In più di comodità è bellezza, l'imballaggio di tè deve piglià in contu a prutezzione di l'ambiente è a praticità.Sicondu Euromonitor International, una sucietà di ricerca di u mercatu glubale, hà publicatu recentemente u rapportu "i primi dieci tendenzi mundiali di i cunsumatori in 2022" (da quì in seguitu u rapportu).U rapportu prevede e tendenze di cunsumu in 2022, è una di e tendenze hè di perseguite a prutezzione di l'ambiente.

Cumu truvà l'imballu più apprupriatu per un bonu tè, prutegge u culore, l'aroma è a forma di tè à a maiò parte da esse dannighjati, è à u stessu tempu prutegge l'ambiente è migliurà l'esperienza di l'utilizatori hè diventatu a direzzione attuale di sviluppu di l'imballaggio di tè. .In questu sensu, una marca di tè chì si move rapidamente hà datu una risposta perfetta.

Ùn applica solu sacchetti di tè di fibra di l'acidu polilatticu (PLA), ma ancu usa u primu batch di novu film biodegradable in Cina - BiONLY in u so imballaggio esternu di tè.

TEA111

Cum'è un film d'acidu polilatticu orientatu biaxialmente (BOPLA) sviluppatu indipendentemente da Changsu, BiONLY® ùn hà micca solu e proprietà di biodegradabilità, ma hà ancu un'eccellente aderenza à l'alluminiu, chì migliurà assai e proprietà di barriera di a film da l'aluminiu, chì soddisfa pienamente i requisiti di imballaggio di tè.Dati di prova di simulazione di invecchiamento di 2 anni (condizioni di prova di film bopla 25 μ M: Benchmark: 23 ℃ / 60% RH condizioni di invecchiamento: 45 ℃ / 85% RH, fattore di accelerazione: 15,1)

BOPLA 1

Ùn hè micca difficiule di vede chì a forza di trazione è a forza di termo-sigillamentu di BiONLY® ùn sò micca significativamente ridotte in cundizioni normali di luce è di umidità, cusì pò risponde cumplettamente à i requisiti di u almacenamentu à longu andà di tè in a vita terminale. .

BOPLA

Sutta a tendenza di l'aghjurnamentu di u cunsumu, u tè tradiziunale è cunvinziunali hè difficiule di risponde à i bisogni di i cunsumatori.A so attenzione ùn hè micca limitata à u gustu unicu purtatu da u tè stessu, ma ancu include una serie di fatturi cum'è simplicità, cunvenzione è prutezzione di l'ambiente.Cum'è un novu tipu di materiale ecologicu, BiONLY® hè statu sceltu da più è più imprese socialmente rispunsevuli per via di a so eccellente prestazione cumpleta, è hè diventata a megliu scelta per l'imprese per riduce l'emissioni di carbonu è sviluppà prudutti verdi è d'alta qualità.

Sè vo vulete sapè di piùBOPA&BOPLA&PHA&EHA&TSAmateriali, per piacè cuntattateci.

E-mail:marketing@chang-su.com.cn


Tempu di post: 15-Sep-2022