• img
biopa

In u 1939, quattru anni dopu à l'invenzione di u nylon da Wallace Carothers, u nylon hè stata appiicata à i calzini di sita per a prima volta cum'è un novu materiale, chì era cercatu da innumerevoli ghjovani omi è donne è hè diventatu populari in u mondu.
Questu hè un avvenimentu di riferimentu quandu l'industria moderna di a chimica di polimeri hà cuminciatu à fiurisce.Da calze di seta à vestiti, à i bisogni di ogni ghjornu, imballaggi, apparecchi domestici, automobili, aerospaziale... Nylon hà affettatu è cambiatu assai a vita umana.
Oghje, u mondu subisce cambiamenti prufondi invisibili in un seculu.Cunflittu Russia-Ucraina, crisa energetica, riscaldamentu di u clima, degradazione ambientale... In questu cuntestu, i materiali bio-basati sò sbulicati in u ventu storicu.
* I materiali bio-basati anu purtatu un sviluppu prusperu
In cunfrontu cù i materiali tradiziunali di petroleum, i materiali bio-basati sò derivati ​​​​da canna di zuccheru, granu, paglia, granu, etc., chì anu i vantaghji di materie prime rinnuvevuli è emissioni di carbonu significativamente ridutte.Puderanu micca solu aiutà l'esseri umani à riduce a so dipendenza da e risorse di pitroliu, ma ancu ghjucà un rolu impurtante in l'alleviazione di a crisa energetica globale.
Beneficii ambientali significativi significanu un valore ecunomicu significativu.L'OCDE predice chì da u 2030, u 25% di i sustanzi chimichi organici è u 20% di i combustibili fossili seranu rimpiazzati da chimichi bio-basati, è u valore bio-ecunomicu basatu nantu à e risorse rinnuvevuli ghjunghje sin'à un trilione di dollari.I materiali bio-basati sò diventati una di e tendenze più calde in l'investimentu industriale globale è l'innuvazione tecnologica.
In Cina, dopu à u scopu strategicu di "doppiu carbonu", u "Piano d'Azzione Triennale per Accelerazione di l'Innuvazione è u Sviluppu di Materiali Bio-based Non-granu" emessu da sei ministeri è cummissioni à u principiu di l'annu prumuverà ancu più. u sviluppu è u migliuramentu di l'industria di i materiali bio-basati.Pò esse previstu chì i materiali bio-basati domestici anu ancu usher in u sviluppu sanu.
* Materiale di nylon bio-basatu diventa u campione di sviluppu di materia bio-basata
Beneficiandu di l'attinzioni di u livellu strategicu naziunale, è ancu di i vantaghji multipli di u costu di materia prima, a scala di u mercatu è u sustegnu di u sistema industriale cumpletu, a Cina hà inizialmente stabilitu un mudellu di industrializazione di l'acidu polilatticu è a poliamida, è u sviluppu rapidu di una varietà. di materiali bio-basati.
Sicondu i dati, in u 2021, a capacità di pruduzzione di a Cina di materiali bio-basati ghjunghjerà à 11 milioni di tunnellate (senza i biocarburanti), chì rapprisentanu circa 31% di u totale di u mondu, cù una pruduzzione di 7 milioni di tunnellate è un valore di pruduzzioni di più di 150 miliardi di yuan.
Frà elli, u rendiment di materiali bio-nylon hè particularmente eccezziunale.Sottu u sfondate di "doppiu carbonu" naziunale, un numeru di l'imprese principali domestici anu pigliatu u capu in u layout di u campu di bio-nylon, è anu fattu scuperte in a ricerca tecnica è a scala di capacità.
Per esempiu, in u campu di l'imballaggio, i fornituri domestici anu sviluppatu film di poliamide biaxial stretching (contenutu di bio-base 20% ~ 40%), è passanu a certificazione TUV una stella, diventendu una di e pochi imprese in u mondu cù sta tecnulugia. .
Inoltre, a Cina hè unu di i pruduttori maiò di canna di zuccaru è di granu in u mondu.Ùn hè micca difficiule di truvà chì da a pruvista di materie prime vegetali à a tecnulugia di polimerizazione di nylon bio-basata à a tecnulugia di stinza di film di nylon bio-basata, a Cina hà tranquillamente furmatu una catena industriale di nylon bio-basata cù a cumpetitività mundiale.
Certi sperti anu dettu chì cù a liberazione cuntinua di a capacità di produzzione di l'industria di nylon bio-basata, a so popularizazione è l'applicazione hè solu questione di tempu.Pò esse affirmatu chì quelli chì l'imprese chì cumincianu u layout è l'investimentu in R&D di l'industria di nylon bio-basatu in anticipu piglianu a guida in a nova volta di trasfurmazioni è cumpetizione industriale glubale, è i materiali bio-basati rapprisentati da u bio-basatu. matiriali nylon vi dinù cresce à un novu liveddu, cù un aumentu graduali di i tippi di prodottu è scala industriale, è pocu à pocu passà da a ricerca scientifica è u sviluppu à applicazione scala industriale cumpleta.

tuv-ok

Tempu di Postu: Mar-02-2023