• img

Packaging verde diBiONLYRende i cioccolati più dolci!

Abstract: Un bellu gustu di cioccolatini duvutu à BOPLA!

 微信图片_20220804092309

Sè cumprate in supermercati, truverete un cambiamentu interessante: l'imballu di l'alimentariu hè diventatu sempre più squisitu è ​​bellu, chì, in fattu, hè un picculu truccu di i pruduttori di l'alimentariu.Pigliemu u cioccolatu, unu di i rapprisentanti emblematici, per esempiu.U gustu di seta è dolce dopu un pocu muzzicatu dolcemente, chì face a ghjente piacè istantaneamente;in ogni modu, cumminatu cù imballaggi squisiti è belli, saria più difficiuli per i cunsumatori di resiste à u so incantu.

Parlendu di questu, avemu da apprezzà i prudutti di Mars, unu di i "cinqui giganti" in a industria di cicculata.Marte pò sempre ghjucà à l'arti di imballaggio di cioccolatu à a perfezione, cumprese scatole in forma di cori di Dove cù un gustu di seta, barili Snickers di lotta di fami, è simpatici fagioli in forma di M per divertimentu.

微信图片_20220804091225

Tuttavia, sapete quale hè u prublema più terribili dopu l'imballu?

U cioccolatu stessu hè un tipu d'alimentu sensibile à u calore, cusì quandu imballà u cioccolatu, avemu a paura chì queste cose terribili ponu accade: fusione à alta temperatura, precipitazione di grassu, è umidità infiltrata, purtendu à a deteriorazione è a scappata di l'aroma dolce.À u pensamentu di sti prublemi causati da imballaggio impropriu di cioccolatu diliziosu, ùn possu micca sopportà di freak out!

582d60383e9ab-s5

Chì tipu di imballaggio internu pò scuntrà tutti questi cumandamenti?

Attualmente, l'imballaggio di cioccolatu cumuni in u mercatu include principalmente, trà l'altri, prudutti di carta, fogli d'aluminiu, fogli di stagno, pacchettu di plastica molle, compositu di plastica di carta, compositu di plastica d'aluminiu, fora di quale, u pacchettu di plastica molle hè ancu u più comunmente utilizatu internu. materiale di imballaggio per via di i so numerosi vantaghji.Tuttavia, i prudutti di plastica tradiziunali sò sempre contaminanti u nostru ambiente.Ùn sò solu diversi paesi furmulati ordini di interdizzione di plastica currispondenti è obiettivi di neutralizazione di u carbonu, ma i ghjovani cunsumatori prestanu ancu più attenzione à a prutezzione di l'ambiente.Hè particularmente impurtante per l'imprese di marca di cioccolatu per risponde à novi gruppi di cunsumatori è sceglie materiali di imballaggio pratichi è ecologichi;dunque in stu riguardu, Mars hà un truccu intelligente.

Mars utilizeghja un novu tipu diBOPLA&Compositu di cartanantu à l'imballu di u so cioccolatu M&M, chì rimpiazza perfettamente u pacchettu di plastica morbida tradiziunale è aiuta à custruisce un mondu ecologicu è sustenibile.In più di Mars, cum'è una impresa di punta chì cuntinueghja à attentu à l'imballaggio per a sustenibilità, Changsu hà sempre insistitu à prumove u sviluppu di alta qualità è sustinibili di tutta l'industria cinematografica per mezu di a scienza materiale, a tecnulugia è l'innuvazione.

微信图片_20220804091246

Inoltre, questu specialeFilm BOPLAhà una eccellente aderenza à l'alluminiu, chì migliurà a prestazione di a barriera di u film, è hè un compostu di materiali biodegradabili, unu di i materiali ideali indispensabili per aiutà u sviluppu sustinibili di l'industria di cioccolatu, chì ùn solu mantene a riduzzione di carbone è plastica. riduzzione di tuttu u pacchettu, ma u gustu croccante è fragrante di cioccolatu.

BOPLA banana

In u futuru, Changsu prumove ancu l'integrazione tecnologica di l'industria di l'imballaggio di cioccolatu per mezu di a R&D innovativa di materiali di film, furnisce una forza motrice forte per u sviluppu di l'imballaggio di cumpagnie di marca di cioccolatu, è creanu inseme una nova tendenza in u cioccolatu. industria di imballaggio.

E-mail:marketing@chang-su.com.cn


Tempu di Postu: Aug-04-2022