• img

Recentemente, MAYBELLINE NEW YORK, a prima marca di cosmetichi in u mondu, hà lanciatu a so iniziativa di sustenibilità,Cuscenti Inseme, è i marchi di cusmetichi cum'è P&G è Unilever anu rispostu stabilendu i so propri timelines di neutralità di carbone.

Questa iniziativa hà per scopu di creà un mudellu di cummerciale più rispunsevule per e marche cambiendu i so prucessi, l'innuvazione è a mentalità per riduce u so impattu annantu à u pianeta, è a dumanda di riduzzione di carbone in i so prudutti è imballaggi hè diventata una necessità urgente per queste marche.U primu filmu di l'acidu polilatticu orientatu biaxialmente prodottu in massa (BOPLA) in Cina lanciata da Changsu, hè una suluzione eccellente.

 绿色循环 1920X750 PX

Approfondisce l'Innuvazione è Esplora Novi Percorsi per Imballaggi Eco-friendly per Cosmetici

In più di l'efficienza energetica è l'usu di l'energia rinnuvevule 100% in a produzzione di i so prudutti, hè ancu imperativu per i marchi di cusmetichi per prumove a riduzzione di carbone in i so imballaggi per realizà a neutralità di u carbonu.L'emergenza di BiONLY®offre una suluzione pratica.A materia prima vene da l'acidu polilatticu polimerizatu da l'amidu estratto da e piante.Hè un materiale 100% bio-basatu.L'emissione di carbone hè menu di quella di i plastichi tradiziunali basati in fossili, cum'è PP, chì hè ridutta da circa 70%.BiONLY® hà ancu proprietà di degradazione cuntrullata è pò esse cumplettamente degradate à l'acqua è u CO2in 8 simane in cundizioni di compostu industriale, ottenendu cusì un ciculu perfettu da a natura à a natura.

 5

Allora chì sò e proprietà di u produttu di BiONLY cum'è un eccellente materiale alternativu per l'imballaggio cosmeticu?

BiONLY®hà pruprietà fisiche chì sò paragunabili à i filmi plastichi tradiziunali, cum'è una forza di tensione assai più altu ch'è i filmi biodegradabili di colpu, è ancu una stampa eccellente, termosigillatura è proprietà ottiche.

In l'applicazione pratica di laminazione di cartone, l'usu di BiONLY®pò furnisce un effettu matte, film resistente à i graffi è tactile senza riduce l'esperienza di u produttu, chì aumenta assai a qualità è a struttura di u pruduttu.

BOPLA

BiONLY® hà una larga gamma di applicazioni micca solu in l'industria cosmetica, ma ancu in a produzzione di nastri, film protettivi, imballaggi di paglia, sacchetti generale, filmi anti-nebbia, imballaggi di fiori, etc. Hè un booster di sviluppu verde chì motiva l'inseme. l'industria per cumpiendu a so rispunsabilità di riduzzione di carbonu.


Postu tempu: Apr-01-2022