• img

Double 11 Mass Express Garbage accelerà l'effettu serra ?

1111

Cù u rapidu sviluppu di a logistica di e-commerce, a nostra vita hè sempre più còmuda, ma ci sò ancu assai prublemi ambientali chì anu da esse ottimizzati è preoccupati.Cumu fà a trasfurmazioni verdi hè diventata un tema impurtante in l'industria logistica di e-commerce.

U numaru di pacchetti in Cina hè u primu postu in u mondu per parechji anni

U voluminu di pacchettu di a Cina hè stata prima in u mondu per parechji anni consecutivi.In u 2021, u voluminu di l'affari express di a Cina hà righjuntu 108,3 miliardi di pezzi!Attualmente, durante u Double 11 Shopping Festival, hè à u piccu di u voluminu annuale di cummerciale express.In a catena logistica in tuttu u paese, centinaie di milioni di pacchetti grandi è chjuchi circulanu.A vasta maiuranza di sti pacchetti sò stretti feriti cù cinta di sigillatura, è i cartoni sò ancu pieni di varii filler di plastica, chì ci face vede muntagne di pacchetti espressi scartati in a stazione di basura dopu à u Doppiu 11 ogni annu.

catena logistica

Sicondu statistiche, l'industria postale express cunsuma più di 9 milioni di tunnellate di scarti di carta è circa 1,8 milioni di tunnellate di rifiuti plastichi ogni annu.L'emissione di carbone di questi rifiuti in tuttu u prucessu da a produzzione à a eliminazione di i rifiuti hè cresciuta da 611500 tunnellate in 2010 à 13031000 tunnellate in 2018, chì necessitanu circa 710 milioni d'arburi per esse piantati per neutralizà.Per u 2025, sta figura hè prevista per ghjunghje à 57,061 milioni di tunnellate!Per quantu tutti vulemu esse stendu per a consegna, ùn pudemu micca esse stendu in a basura di l'imballu.

L'imballaggio massivu hè difficiule di riciclà;a trasfurmazioni verde hè inevitabbile

Ciò chì hè particularmente preoccupante hè chì u tassu di ricuperazione generale di l'imballu hè menu di u 20%, u tassu di ricuperazione di a scatula di imballaggio hè assai più bassu di u 50%, è a rata di ricuperazione di riempimentu di imballaggio, cinta di imballaggio, cinta d'imballaggio è altri prudutti di plastica hè basicamente. zeru.Questi materiali di imballaggio non riciclati causanu micca solu a contaminazione di l'ambiente, ma ponu ancu dannu crescente à a salute umana.

catena logistica

In risposta, u paese hà introduttu pulitiche pertinenti, chì basamente realizà a trasfurmazioni verdi di l'imballaggi espressi da u 2025, cumprese a pruibizione di l'usu di nastri plastichi non degradabili in i punti di spedizione postali in tuttu u paese.In questu cuntestu, assai imprese di logistica di e-commerce anu fattu azzione.

L'Associazione China Express hà recentemente tenutu una riunione di coordinazione nantu à u supportu di serviziu per a stagione di punta di l'affari express 2022, in a quale i risultati di l'iniziativa verde "Double 11" sò stati liberati.In l'annu passatu, China Post, SF Express, ZTO, YTO, Yunda, STO è parechje altre imprese in materiali di imballaggio, modi di imballaggio è assai altri aspetti anu pigliatu misure attive.

In più di l'imprese di logistica spressione, i principali piattaforme di e-commerce sò ancu in azzione, cum'è u "doppiu 11" di questu annu, T-mall per aghjurnà in modu cumpletu u locu verde, Cainiao per prumove i casi 100.000 punti di vendita di u paese per aghjurnà u "riciclà". pianu box", Jingdong annuncia à aghjurnà u "pianu verde", etc., tuttu in l 'invisibili mostra chì a trasfurmazioni verde di l'industria logistica e-commerce hè diventatu inevitabbile.

jingdong
tianmao

Cumu realizà a trasfurmazioni verdi di l'imballazione express?

In l'analisi finale, a chjave hè l'aghjurnamentu verde di pacchetti express, cum'è l'usu di novi materiali amichevuli di l'ambiente è materiali degradabili nantu à i pacchetti express.U prufessore Guo Baohua, direttore di l'Istitutu di Ricerca Polimeru di l'Università Tsinghua, hà dettu chì per i plastichi dispunibuli chì ùn sò micca faciuli di riciclà, l'usu di materiali degradabili hè invece a megliu suluzione.

bionly

Cum'è unu di i rapprisentanti di i materiali degradabili, BOPLA usa l'acidu polilatticu cum'è materia prima, hà una bona biocompatibilità è degradabilità, è hè ecologicu è senza contaminazione.

In u 2020, u voluminu di spedizioni espresse di a Cina hà superatu 83 miliardi di pezzi, è a cinta aduprata era lunga 66 miliardi di metri, chì pò circundà l'equatore di a Terra più di 1600 volte.Hè solu una goccia in u bucket per riduce a contaminazione plastica da a riduzione di cinta.L'esce da i nastri è l'etichette BOPLA ponu fà chì u riciclamentu di l'imballu di cartone espresso ùn sia più complicatu è difficiule, è tuttu l'imballaggio di rifiuti espressi pò entre in u canali di riciclamentu è compie u travagliu di riciclamentu è degradazione senza travagliu di separazione supplementu.

munita

Pigliendu Xiamen Changsu Industrial Co., LTD cum'è un esempiu, hà lanciatu a prima pruduzzione à grande scala di novu film biodegradable BOPLA - BiONLY, pò rimpiazzà i prudutti di plastica tradiziunali utilizati in u campu di a logistica di e-commerce, cum'è a cinta di scatula di scatula. pasta di etichetta, cusì pò esse di grande aiutu à a trasfurmazioni verdi di l'imprese express.

In u ghjugnu di questu annu, una quantità di cumpagnie di logistica espressa anu emessu l'iniziativa cumuna di "Supplicà seriamente e rispunsabilità suciale è affruntà attivamente cù a contaminazione plastica": Da avà, per esse l'implementatore di a rispunsabilità di gestione verde; Parte da sè stessu, esse l'esploratore di strategia di sviluppu verde; Partendu da ogni pocu è esse u propagandista di u cuntrollu di a contaminazione plastica. Chjamate à l'imprese di e-commerce upstream per sceglie l'imballaggi di prudutti verdi è biodegradabili, è implementà a riduzione di carbone verde in tutta a catena di supply.

fiore

Per esempiu, in a fabricazione di sacchetti, BOPLA avarà una permeabilità di l'aire eccellente è a permeabilità di l'umidità, è pò esse usata in l'imballaggio di respirazione per allargà a freschezza di i fiori;Dopu à l'aluminizazione, u funziunamentu di a barriera di u produttu pò esse assai migliuratu per risponde à i requisiti di una doppia strata di barriera alta è biodegradable;U rivestimentu di carta pò ancu sceglie BOPLA invece di film plasticu tradiziunale è rivestimentu di carta, impermeabile, anti-oliu, anti-scratch, rinfurzà l'effettu tactile, mentre pigliate in contu a riduzzione di carbone è plastica, per ottene u veru significatu di tuttu u pruduttu. struttura biodegradable.

主题

Cunsumu verde, partendu da ogni unicu

Tuttu u mondu hè un participante in a pratica di verde è low-carbon.

Cum'è ogni ligame in u ligame di cunsumu, hè un participante impurtante in a riduzione di emissioni di carbonu.Cum'è un pruprietariu di a marca, ùn importa micca i prudutti o l'imballu, duvemu integà constantemente è realizà a prutezzione di l'ambiente verde, riflettendu u sensu di responsabilità sociale di a marca;Cum'è una catena di supply logistica, duvemu cunsiderà cumu riduce l'emissioni di carbonu.Per esempiu, duvemu aduprà materiali degradabili per imballaggi express è cinta chì ùn sò micca faciuli di riciclà.Cum'è cunsumatori, u cumpurtamentu di cunsumu è l'abitudini di vita sò ancu cruciali.In fronte à "Double 11" cù sconti bassi è assai publicità, duvemu mantene u cunsumu raziunale è evità u risidu di risorse.À u listessu tempu, migliurà a cuscenza di a prutezzione di l'ambiente, fate un bonu travagliu di triturazione di basura, pigliate l'iniziativa di participà à a seguita di l'imballaggio express.Cumpite a rispunsabilità è l'obbligazione di a prutezzione di l'ambiente à bassa carbonu da pocu à pocu.

E-mail:marketing@chang-su.com.cn


Tempu di Postu: Nov-17-2022