• img

Mantene frescu cù additivi alimentarii hè obsolet!Sapemu più nantu à EHA, u filmu di freschezza di serratura sviluppatu Xiamen Changsu Industrial Co., Ltd.

scaricate

EHA hè un film orientatu biaxilally cù una funzione di alta barriera.Hè co-estrusu cù a resina d'alta barriera EVOH à a capa centrale di BOPA convenzionale, in modu chì hà sia funziunalità è effettu di diluzione.U grossu hè solu 15μm è u so usu hè u listessu cum'è u nostru nylon generale in parechji aspetti, ma unisce l'eccellenti proprietà meccaniche di u nostru BOPA è a barriera di l'aroma è a bona retezione di fragranza di EVOH.

L'EHA pò esse divisu in EHAp è EHAr secondu a diversa temperatura di coccia.EHAp puderia cuntrullà l'OTR <2cc/(m3.Ghjornu.atm) è hè adattatu per ebollizione < 85 ℃.Se u pacchettu ùn deve esse bollita dopu à l'imballu, cum'è certi salsi, solu bisognu à esse caldu dopu à l'ulteriore sterilizazione bollente, a temperatura di riempimentu caldu ùn hè micca limitata à 85 ℃, 100 ℃ o ancu più altu.L'EHAr hè adattatu per a sterilizazione per ebollizione ≤ 100 ℃.L'OTR <8 cc/(m3. Day. atm).Altre pruprietà meccanica è a tensione di a superficia, u coefficient di attritu, etc. sò assai vicinu à i nostri prudutti BOPA generale.

Film BOPA High Barrier

Un puntu deve esse enfatizatu quì, duvemu attente à a so prestazione di barriera reale nantu à u scaffale, perchè i dati di barriera chì vedemu avà sò da i rapporti di teste di terze parti furniti da i pruduttori o cunvertitori chì sò generalmente pruvati pigliendu qualchì fogliu. campioni.In fatti, prima chì u nostru film hè messi nantu à u scaffale, passa per assai prucessi di trasfurmazioni, cum'è a stampa, a laminazione, a fabricazione di sacchetti, è poi pienu di cibo, vacuum, trasportu, manipulazione, nantu à i scaffali è cusì nantu à sti ligami. .

Ci sò altri materiali di alta barriera nantu à u mercatu, alcuni di i quali facenu un revestimentu di superficia o laminazione d'aluminiu per ottene un altu rendimentu di barriera.Certi prudutti dopu à sti passi, u revestimentu nantu à a superficia serà assai dannatu, a barriera nantu à i scaffali hè stata ridutta assai.In questu sensu, avemu fattu esperimenti di simulazione.Avemu messu EHAp à traversu stretching longitudinali da 6%, dopu à rubbing 50 volte, è poi bollita à 85 ℃, u so rendiment barriera ossigenu ferma sempre < 2 cc/(m3. Day. atm).EHAr hà ancu una bona resistenza à a tensione è a torsione.Questu hè un grande vantaghju di u nostru materiale.

/lista-serie-supramid/

In più di megliu proprietà di barriera di l'ossigenu, i nostri prudutti anu qualchì altru vantaghju, cum'è una bona trasparenza, mentre chì ci sò qualchi materiali di rivestimentu di rivestimentu o di evaporazione in u mercatu, i culori di stampa saranu gialli o grisgiu, è cum'è PVDC, u culore sarà gradualmente. scurisce cù u tempu, chì hè sfavore à a visualizazione di u cuntenutu è l'imaghjini di a marca.

EHA hà una stampabilità assai bona perchè a superficia hè nylon generale.Hè assai bona adattabilità di stampa.L'effettu di stampa di serigrafia superficiale hè assai bonu.Quandu si stampa nantu à i prudutti rivestiti, si pò vede da l'imaghjini nantu à i nostri diapositive chì ci sò parechje picculi perdite di punti di materiali rivestiti.

1 (2)

Per riassume i vantaghji diEHA, Havi una barriera assai bona di l'aroma, pò mantene megliu u gustu originale di l'alimentu, riduce a rata di rottura di u saccu, microwaveable, metal detectable, cuntenutu visibili, senza gas tossicu quandu hè incineratu, è altri vantaghji.Hè assai adattatu per l'imballaggio di l'alimenti per animali domestici, l'imballaggio di gelatina di frutta, salsa di riempimentu calda, sottaceti, pasticceria, prudutti di carne, noci, prudutti secchi à l'aria, polpa di frutta, furmagliu, etc.


Tempu di Post: 26-May-2022