• img

Ci hè una cuscenza generale chì a cinta adhesiva fatta da polipropilene (PP) in i rifiuti espressi hà pocu valore di riciclamentu è ùn pò micca esse degradatu.Chì face chì a "inquinazione bianca" diventa sempre più seria.In l'ultimi dui anni, guidatu da a dumanda di u mercatu è e pulitiche, a cinta espressa hà iniziatu una "rivuluzione verde", è guida più è più imprese sò state implicate in l'esplorazione di materiale verde è innovativu.

W50-2

Cum'è un fornitore glubale di filmi d'altu rendiment, a direzzione R & D di Changsu hè abbastanza coherente cù a direzzione di sviluppu di l'industria in u 14e pianu quinquennale è e pulitiche di implementazione naziunale.In a prima mità di 2021, u novu film biodegradable BOPLA di a cumpagnia, BiONLY ™ hà ottenutu a produzzione di massa, chì ùn solu risponde in modu efficace à i bisogni di i clienti downstream per materiali biodegradabili di alta qualità, ma furnisce ancu una soluzione forte per a realizazione di China Carbon. Obiettivi.

L'apparizione diBiONLYTMsenza dubbitu furnisce una nova scelta per risolve a cinta in e-commerce, logistica, prudutti elettronici, alimentazione è altri campi.BiONLYTMhà pruprietà meccanica vicinu à BOPP, ma e so proprietà di stampa è ottiche sò megliu cà BOPP.Dopu à u trattamentu di revestimentu, a so superficia hà u listessu funziunamentu cum'è film protettivu BOPP, cum'è matte, waterproof è resistenza à i scratch, etc.. In più, sottu a cundizione di composting industriale, BiONLYTMpò esse degradatu in diossidu di carbonu è acqua in 8 settimane.Hè un materiale di imballaggio verde ideale.

W50-6


Tempu di Postu: Dec-09-2021