• img

CHANGSU丨 Better Material, Better Life

changsu

Xiamen Changsu Industrial Co., Ltd ("Xiamen Changsu") hè stata stabilita in u 2009. Hè un fornitore di film d'alta prestazione di fama mondiale.Integra "a ricerca è u sviluppu di u produttu, a fabricazione intelligente, è l'applicazione è a prumuzione".Frà elli, film BOPA altu funziunale - Ultrany, u so voluminu di pruduzzione è di vendita hè u primu in u mondu.I prudutti sò largamente utilizati in l'alimentariu, i chimichi di ogni ghjornu, a medicina, i prudutti elettronici è i veiculi d'energia novi, è cuntinueghjanu à creà una vita più sana, sicura è più còmuda per i cunsumatori.

Aderendu à a missione di "megliu materiale, una vita megliu", Xiamen Changsu si concentra in a R & S è l'applicazione di film d'alta funzione, è hà lanciatu Ultrany ®, Supamid ®, PHA ™, BiONLY® è altri prudutti scientifichi è tecnologichi.Un numeru di prudutti sò stati rimpiazzati da i prudutti domestici, cumminendu a lacuna in u mercatu di materiale di film high-end naziunale è straneru, è guidanu continuamente l'innuvazione è u sviluppu di l'industria.

Xiamen Changsu hà vintu parechji onori naziunali cum'è Campione Naziunale di Manufacturing Single, National Enterprise Technology Center, Specialized "Little Giant", National Intelligent Manufacturing Demonstration Project, è National Green Factory, è hè statu sceltu cum'è u campione invisibule di made in China.À u listessu tempu, Xiamen Changsu hè u primu membru cinese di l'iniziativa SAVE FOOD di l'Organizazione di l'Alimentazione è l'Agricultura di l'ONU per aiutà à assicurà a sicurezza alimentaria glubale.

Changsu Industrial attribuisce una grande impurtanza à a coesistenza armoniosa trà l'imprese è e persone, a natura è a sucietà, è hè impegnata à furnisce più filmi d'alta qualità di alta qualità per l'esseri umani per mezu di l'innuvazione di tecnulugia materiale, diventendu un eccellente citadinu corporativu glubale, è fà sforzi incessanti. per migliurà a qualità di a vita umana è creà un bellu ambiente ecologicu.

* Prodotti principali

bopa

Film BOPA High Functional --(ULTRANY®)

Film funzionale high-end, a so pruduzzione è u voluminu di vendita hè u primu in u mondu.

Prestazione: Ha una eccellente resistenza di trazione, perforazione è stampa, è ancu una bona resistenza à l'ossigenu, resistenza chimica è hà una larga gamma di applicazioni di temperatura.

Campu d'applicazione: largamente utilizatu in l'alimentariu, a chimica di ogni ghjornu è altri campi

supamid

Film BOPA High Functional——(Supamid®)

Novi materiali per l'aghjurnamentu di u cunsumu, prutegge a salute è a sicurità

Prestazione: eccellente barriera di l'ossigenu, lacrime lineari, etc., prudutti di materiale futuristicu-tech.

Campu d'applicazione: Servindu novi marche di cunsumatori, pò riduce assai l'usu di additivi alimentari è prutegge a salute è a sicurità di e persone chjudendu fisicamente a freschezza.

Campu d'applicazione: Servindu novi marche di cunsumatori, pò riduce assai l'usu di additivi alimentari è prutegge a salute è a sicurità di e persone chjudendu fisicamente a freschezza.

pha

Film BOPA High Functional——(PHA®)

Pigliate l'iniziu in u novu mercatu di l'energia è rializà a sustituzione domestica

Prestazione: Eccellente resistenza à perforazione, resistenza à l'impattu è altre proprietà, prutegge u sustrato di a batteria, resiste à l'impattu accidentale è migliurà a capacità di a batteria.

Campu d'applicazione: U materiale core di l'imballaggio di a batteria di litiu hè largamente utilizatu in i veiculi di l'energia nova, i telefoni intelligenti, i dispositi intelligenti, i droni è altri campi.

bopla

Novu Film Biodegradable——(BiONLY®)

Cuntribuisce à a realizazione di l'ughjettu di "piccu di carbonu è neutralizazione di carbonu", empower u sviluppu verde.U primu novu film bio-degradable per ottene a produzzione à grande scala in Cina, un pruduttu rivoluzionariu di tecnulugia verde.

Prestazione: degradazione cuntrullabile, bona forza di trazione, alta trasparenza, alta luminosità, termosaldabile è adattabilità larga per a stampa

Campu d'applicazione: largamente utilizatu in u campu di i filmi funziunali di imballaggio flessibile, cum'è a logistica di e-commerce, i fiori, l'alimentu high-end, i prudutti elettronici, i libri, i rigali di lussu, i vestiti, etc.

* Onori è Qualificazioni

changsu

▲ Centru Naziunale di Tecnulugia di l'Intrapresa
▲ Prughjettu di Dimostrazione di Campione Unicu Naziunale di Fabbricazione
▲ Gigante di Specialità Naziunale
▲ National Green Factory
▲ Impresa naziunale di gestione di a catena di fornitura verde
▲ Prughjettu Naziunale di Prughjettu Pilotu di Pruduzzione Intelligente Naziunale
▲ Primu Premiu di l'Innuvazione Achievements di l'industria di a China Cooperazione di Ricerca Università
▲ Pioniere di u Travagliatore Naziunale
▲ Impresa di punta in Fujian
▲ Impresa di punta di u giant tecnologicu in Fujian
▲ Famosa marca di a Pruvincia di Fujian
▲ Premiu di Qualità Xiamen
▲ U primu membru cinese di l'Organizazione di l'Alimentazione è l'Agricultura di e Nazioni Unite "SAVE FOOD"
▲ Secondu Premiu di u Premiu per a Scienza è a Tecnulugia di l'Industria di l'Imballaggi Chine

* Cultura di l'industria

megliu materiale, megliu vita

★ Mission : megliu materiale, megliu vita

★ Vision: Per esse u capu glubale in a ricerca è l'applicazione cinematografica.

★ Valore core: innuvazione, cullaburazione, rispunsabilità, apprendimentu è crescita

★ Cuncepimentu di gestione: attivazione di talenti, innuvazione orientata à u cliente.

Benvenuti à cuntattateci:marketing@chang-su.com.cn


Tempu di Postu: Set-08-2022