• img

Sò veramente pronti per a guerra di a torta di luna di questu annu?Venite à sceglie u megliu materiale di imballaggio per a vostra torta di luna.

In u passatu, a torta di luna era imballata solu in carta di burro, ma avà hè imballata in una varietà di modi diffirenti.L'imballu di torte di luna hè pienu di l'atmosfera di u Mid-Autumn Festival.

微信图片_20220609092408

Cù u mercatu di torta di luna sempre più competitiva, ci hè ancu una "guerra di marketing di torta di luna" incontrollata trà e marche.Da a cumpetizione di a creatività di scatula di rigalu, à a forma attraente di torte di luna, l'intruduzioni di gusti esotici, à i cambiamenti funziunali di zuccaru bassu è caloria, i metudi di "imballazione" di torte di luna sò diventate sempre più diverse, è a luna. i pasticci ùn sò più solu un "cake", ma ancu un mezzu impurtante per i cummircianti per innuvà è prufittà di a situazione.

In ogni casu, a maiò parte di u tempu, i cummircianti cuncentranu a so creatività è a selezzione di materiale nantu à i pasti di luna è u so imballaggio, ma in fattu, a prima capa di imballaggio chì tocca direttamente i pasti di luna hà ancu un grande putenziale.Questa strata di imballaggio pò sembra simplice, ma ci hè un misteru daretu à questu!Ùn hè micca solu un strumentu putente per prutege i pasti di luna da e difficultà di almacenamiento è trasportu, ma ancu a chjave per assicurà chì u gustu di pasti di luna ùn hè micca persu.

微信图片_20220609092424

Comparatu cù l'imballaggio di torta di luna ordinariu, Changsu Supamid film ®EHA®U tipu di serratura fresca hè utilizata per a prima capa di imballaggio di torta di luna.A so barriera di l'ossigenu è a ritenzione di fragranza sò più eccellenti.Ùn pò micca solu duppià a barriera di l'ossigenu, ma ancu assicurà chì a fragranza di torta di luna ùn scappa micca, è impedisce l'invasione di l'odore esternu.Inoltre, per mezu di chjusu fisicu, In più, chjudendu fisicamente a freschezza, Changsu Supamid Film® riduce assai l'usu di additivi alimentari è estende assai u periodu di degustazione di i pasti di luna.

微信图片_20220609092518

Intantu, cum'è un novu materiale di imballaggio per i pasticcini di luna per prutege a salute è a sicurità, u film Changsu Supamid ® hà ancu e caratteristiche di alta forza, alta trasparenza, resistenza à puntura, ecc. esse punitu o plegatu è porta à u deterioramentu, assicuratevi chì a torta di luna hè fresca è durabile, rompe perfettamente u tempu è e restrizioni geografiche, è vende bè in u mondu sanu, aiutanu i cummercianti à esce in cima in i guerri di mooncake.


Tempu di posta: 09-09-2022