• img

Applicazione di film di nylon in imballaggi alimentari per animali

In i paesi occidentali, "l'economia di l'animali" hè una grande industria.Pigliendu l'alimentu di l'animali per esempiu, l'America di u Nordu (principalmente i Stati Uniti) hè u più grande mercatu di cunsumatori di tutti l'alimenti per animali domestici, è ancu conta per a maiò parte di e vendite.L'Europa Occidentale hè u mercatu di cunsumu di punta per tutte l'altri categurie di alimenti per animali, è u sicondu più grande mercatu di cunsumatori per l'alimentariu per i cani è i gatti.Frà elli, u sviluppu di l'ecunumia di l'animali in i Stati Uniti è u Giappone hè particularmente prominente.

1560255997480180

I prublemi chì sò propensi à accade in a situazione attuale di u mercatu

In Cina, più è più persone anu animali.Cù l'aumentu di u numeru di animali domestici, una seria di industrii cunnessi sò emersi intornu à l'ecunumia di l'animali, cum'è l'alimentu per l'animali, l'alimentazione per l'animali, u trattamentu medico per l'animali, l'industria di bellezza per l'animali, etc., chì avarà una prospettiva di mercatu più larga.L'imballaggio di l'alimentariu per animali domestici diventerà unu di i punti caldi in u campu di l'imballaggio in u futuru.

Pigliendu l'alimenti per animali domestici cum'è i misgi è i cani per esempiu, e materie prime sò principalmente prudutti di carne.

E so caratteristiche includenu i seguenti dui aspetti:

  1. Per mantene u gustu di l'alimentu di l'animali, l'ingredienti ùn deve esse micca troppu molle o pulverulente durante u prucessu di produzzione.Hè necessariu di mantene a durezza è a fragilità di a carne, l'osse è l'osse di pisci.Per quessa, l'alimentu di l'animali hè carattarizatu da una forma irregulare è cuntene oggetti affilati cum'è l'ossi è l'osse di pisci.

  2. L'alimentu di l'animali hè basicamente l'alimentu irradiatu.Per allargà a vita di conservazione, l'alimentu per animali deve esse irradiatu per sterilizà.L'alimentu irradiatu si riferisce à l'alimentu trasfurmatu da l'irradiazione cù i raghji gamma pruduciuti da cobalt-60 è cesium-137 o fasci di elettroni sottu 10MeV pruduciutu da acceleratori elettroni, cumprese materie prime alimentari irradiate è prudutti semi-finiti.

1103513549-4

Attualmente, a tecnulugia di l'irradiazione hè largamente usata in parechji paesi per assicurà a sicurezza di l'alimentariu è allargà a vita di l'alimentu, è hè ricunnisciuta da più è più cunsumatori. chì causanu a corruzzione di l'alimentariu è e malatie di l'alimentariu in l'alimentariu.

In i sistemi di imballaggio asetticu, i metudi di sterilizazione per i materiali di imballaggio includenu sterilizazione ultravioletta, metudi chimichi è sterilizazione combinata ultravioletta, sterilizzazione infrarossa, radiazioni ionizzanti è impulsi luminosi.Quandu un materiale di imballaggio ùn pò nè passà l'energia termale nè passà per a radiazione ionizzante hè un bonu metudu di sterilizazione friddu per a disinfezione chimica è a sterilizazione.

20180516033337188

Attualmente, l'imballaggio per animali cumuni in u mercatu cinese adopta generalmente u metudu di imballaggio di un saccu tridimensionale di zipper.Per migliurà l'effettu di a scaffale è a prestazione di a barriera, a maiò parte di i pruduttori domestici di imballaggi flessibili utilizanu VMPET o AL cum'è a capa di barriera;

I prublemi di l'imballaggio di l'alimenti per animali in Cina includenu i seguenti aspetti:

1. VMPET o Al hè usata cum'è u stratu di barriera, ma i prudutti ùn ponu esse vistu direttamente, chì limita l'effettu di visualizazione di i prudutti;

2 Siccomu i prudutti sò osse, osse di pisci è altri ogetti, u saccu hè faciule per esse punitu, risultatu in prublemi di qualità.

3 A liscia di u saccu di imballaggio ùn hè micca bonu, è l'apertura hè povera in u prucessu di produzzione, è l'efficienza di a produzzione hè bassa.À u listessu tempu, riducerà ancu u tassu d'utilizazione di u saccu di imballaggio è aumenta u costu.

4 Dopu à l'irradiazione, e proprietà meccaniche generale di u saccu diminuinu.

110351O43-2

Idea di cuncepimentu di struttura composita per l'imballaggio di l'alimentu per animali

In a pruduzzione attuale, l'irradiazione ùn hà micca effettu nant'à e pruprietà di i cuntenituri di vetru è metalli, ma pò riduce a flessibilità è e proprietà meccaniche di plastica.Per quessa, in u prucessu di cuncepimentu, se ùn ci hè micca una struttura composta adattata, u saccu hè faciule per esse perforatu è e proprietà fisiche è meccaniche di u saccu sò ridotti.Dunque, hè di grande significazione per studià a struttura composta unica per adattà à l'impattu di l'irradiazione nantu à e proprietà di plastica.

L'imballaggio di l'alimentu per animali deve risponde à i seguenti requisiti durante l'imballazione, u trasportu, u almacenamentu è l'usu attuali:

1. Bona prestazione di barriera

I prudutti di u pacchettu sò l'alimenti per animali domestici, chì deve esse capace di risponde à i requisiti di assicuranza di qualità di i prudutti, mantene a qualità è u gustu di i prudutti, è avè una bona vita di conservazione.

2. Bona resistenza di puntura

Contene oggetti affilati, cum'è osse è osse di pisci.Per assicurà chì u saccu ùn hè micca perforatu, deve avè una bona resistenza à a perforazione.

3. Bona visibilità

Pudete vede direttamente i prudutti da u pacchettu per attruverà l'attenzione di i cunsumatori.

4. Bona rigidità

Stu tipu d'alimentu per animali domestici hè basamente imballatu cù una cinta di zipper permanente, cusì u materiale di imballaggio hà una bona rigidità è pò migliurà l'effettu di a scaffale di e merchenzie.

5. Bona resistenza à a radiazione

Dopu à l'irradiazione, pò ancu mantene boni proprietà meccaniche.

0e87ee4c5eed0ef06624e3b706440a18

Esempiu di scelta di struttura

Per risponde à i requisiti di sopra per l'imballaggio di l'alimenti per animali, suggerimu chì a seguente struttura composta pò esse aduttata:

Stratu mediu: film BOPA o film d'alta barriera EHA cù resistenza à l'ossigenu più altu

U nylon BOPA hè poliamide, chì hà una forza eccellente, tenacità, forza di trazione, allungamentu è resistenza à l'usura.Nylon hè sceltu perchè hà boni pruprietà fisiche è meccaniche.Dopu a cumpusizioni, pò rinfurzà a resistenza di puntura, a resistenza à l'impattu è altre proprietà di u pruduttu, è pò prutege bè u cuntenutu.Raccomandazione: Changsu BOPA Ultrany.

EHA hà una resistenza ultra-alta à l'ossigenu (a trasmittanza di l'ossigenu OTR hè bassa quant'è 2cc / ㎡ ghjornu · ATM), chì ponu ottene una retezione di fragranza eccellente;A so resistenza à u fretu, a resistenza di trazione è a forza di cumplimentu eccellente riducenu assai a rata di rottura di u saccu;È pò ottene una alta trasparenza è un eccellente effettu di stampa;Inoltre, hè ancu un materiale ecologicu chì ùn pruducerà gasi tossichi quandu si brusgia.Raccomandazione: Changsu Supamid EHA film di serratura fresca.

Stratu internu: film PE cù formula mejorata

In cunsiderà a sicurità è l'igiene di l'alimentu per animali, stu pruduttu adopta un prucessu di produzzione senza solventi.In ogni casu, u prucessu di produzzione senza solventi avarà i prublemi di un altu coefficient d'attrito è una scarsa apertura.Dunque, per migliurà l'adattabilità di l'equipaggiu di PE, deve esse cunsideratu ancu a formabilità, a resistenza di puntura è a resistenza à a radiazione di u corpu di u saccu.A formula PE pò esse migliurata per fà avè megliu adattabilità di l'equipaggiu, rigidità è resistenza à a perforazione.

微信图片_20220728090118

U nylon BOPA hè poliamide, chì hà una forte cristallinità, un altu puntu di fusione è un rendimentu eccellente.A bona durezza, a forza di trazione è a forza d'impattu sò significativamente megliu cà a film plastica generale.Cum'è una strata media in stu prughjettu, pò migliurà a resistenza à a perforazione di l'imballaggi in PET per impedisce l'uggetti affilati, cum'è l'osse di pisci, da punisce a film.Inoltre, a tenuta di l'aria di nylon hè megliu cà quella di PE è PP, chì ponu migliurà a prestazione di barriera di l'imballa.À u listessu tempu, hà una bona resistenza à l'oliu, chì pò esse resistente à a macchia d'oliu quandu imballa l'alimentu di l'animali di i prudutti di carne, per evità a delaminazione di a film di imballaggio è a diminuzione di a forza di buccia.

U periodu di bonus per l'alimentariu per animali hè ghjuntu, per piacè ùn aspittà più!Lasciate Changsufilm BOPAèSupamid filmprutege l'alimentu per animali.

Benvenuti à cuntattateci:marketing@chang-su.com.cn


Tempu di post: Jul-28-2022