• img

A sicurezza alimentaria ùn pò esse cumprumessa, è a salute umana deve esse prutetta in ogni mumentu.

Xiamen Changsu Industrial Co., Ltd., una filiale di Sinolong Group, hà recentemente fattu un passu tecnulugicu impurtante sviluppendu successu un film BOPA antibacterial in u stadiu sperimentale in risposta à a contaminazione di microorganismi patogeni in u prucessu di distribuzione di l'alimentariu.

U BOPA antibacterial hè statu certificatu da SGS.Sicondu u rapportu di teste, u funziunamentu antibacterial di BOPA hè eccellente contr'à u G+ è G- Escherichia coli cumuni è Staphylococcus aureus, cù una rata antibacteriana di più di 99,9%.

1

U mekanismu di BOPA antimicrobial hè chì quandu l'agentu antimicrobicu entra in cuntattu cù i microorganismi, si basa in Coulombattraction per fà l'agentu antimicrobicu fermamente adsorbitu cù e cellule di i microorganismi, chì à u turnu disturbanu u so equilibriu elettroliticu, cusì causendu u microorganismu per esse uccisu per via di dannu à u muru di a cellula, infine purtendu più sicurezza à i cunsumatori.

Attualmente, ci hè sempre un vacante in u mercatu glubale per BOPA antibacterial.Se u pruduttu ottene a produzzione di massa, avarà una larga gamma di applicazioni in l'imballaggi alimentari, cum'è l'alimentu frescu, i prudutti acquatici è l'area di a catena di friddu, è ancu l'imballazione per i prudutti di l'usu di ogni ghjornu è l'imballaggi per l'industria farmaceutica.Soprattuttu in u sfondate di a diffusione è ripetuta di COVID-19 è l'impurtanza crescente di a sicurità alimentaria, BOPA antibatterica furnisce novi pussibulità per soluzioni di imballaggio più sicure per l'industria alimentaria.

3

In u prossimu passu, Xiamen Changsu aderiscerà à a tecnulugia è l'innuvazione di u produttu, cuntinuà à aumentà i sforzi di R&D, unisce e mani cù più partenarii per portà BOPA antibacterial à u mercatu u più prestu pussibule, utilizendu i mezi tecnologichi per rinfurzà l'aghjurnamentu di e funzioni di imballaggio flessibile. è apre un novu capitulu per a sicurità alimentaria.

 


Tempu di Postu: Apr-07-2022